Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#23020Podvodné získání plné moci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2018, před 7 lety

Jaroslav Hornych

Znění stížnosti

Dne 5.12.2017. zavolal muž který se představil jako vedoucí muže který se odpoledne zastaví ohledně ceny energií. Odpoledne opravdu přijel pan Poleno na ohlášenou návštěvu. Pan Poleno se mnou uzavíral smlouvy ohledně energií v dubnu 2016 s firmou Bohemia Energy. Ujistil mě že je z firmy která sleduje ceny energií a že každé dva roky nabídnou nejvýhodnější sazby.Prohlédl výpysy,faktury a všecny doklady co jsem měl . Něco ofotil a k podpisu dal souhlas se sledováním cen.V lednu přisla pokuta od Bohemia Energy ohledně nedodržení smlouvy. Po telefonátu na Bohemia Energy mě byly zaslány dokumenty o kterých jsem neměl ani tušení PLNÁ MOC k jednání ohledně energií. Okamžitě jsem několikrát volal na firmu ENVONA a paní mě ujišťovala že vše je v jadnání a urgovalala to u vedoucího pana Poleno v Pardubicích. Ja jsem okamžitě na firmu ENVONA poslal dva emaily s urgentním zruěením plné moci.Po dvou měsících mě zavolala paní z ENVONY že pokud nedodržím ujednání udělí mě pokutu 6000 kč. Odpověděl jsem že v žádném případě za jejich jednání nebudu platit pokuty a že doufám že mají všecny hovory se mnou na záznamníku. Pan poleno se ani neozval.


Produkt

Smlouva o dodávce anergií.


Požadované řešení

Zrušení plné moci a ukončení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2018 09:02, před 7 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.