Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Salon jsem navštívila 2x, útrata byla necelých 3000,- Kč. Při první návštěvě mi byly kadeřnicí na jedné straně zkráceny vlasy o cca 10cm více než na straně druhé (mikádo je tak opravdu neúměrné, zub velmi viditelný). Na tuto reklamaci majitel nabídl bezplatnou opravu střihu, uznal špatnou práci kadeřnice a vyjádřil se: "střih se nepovedl a to z důvodu nové kadeřnice, bohužel se stalo". Po opakované návštěvě a konzultaci s jinou zkušenější kadeřnicí jsme obě uznaly, že oprava střihu, a tedy nabídnutá bezplatná kompenzace, možná není, vlasy musí dorůst a byly mi příliš krátké konce alespoň prostřihnuty, aby zub působil méně dramaticky. I tak je ale účes opravdu nesouměrný, vypadá příšerně a bude trvat mnoho měsíců než budu moci mít souměrný účes! Při druhé návštěvě jsem absolvovala balayage s aplikací permanentní barvy, kterou jsem neodsouhlasila - popis služby balayage mi byl kadeřnicí při první návštěvě vysvětlen jako odbarvení konců a přeliv ke kořínkům. S permanentní barvou bych nikdy nesouhlasila a jak jsem uvedla, byla mi aplikována bez mého svolení. Výsledek byl nicméně na první pohled uspokojivý. Po několika umytích (i přesto, že jsem použila doporučenou vlasovou péči zakoupenou v salonu), přesně po 3 týdnech a 1 dni se tónování zcela vymylo, byl viditelný odrůst u kořínků a tedy v tento moment jsem pochopila, že mám na hlavě permanentní barvu nikoliv přeliv. Odstín barvení byl v tento okamžik žlutý v koncích a zlatý u kořínků. Tyto odstíny jsem mnohokrát při návštěvě salonu zmínila jako naprosto nežádoucí, dokonce jsem použila výraz, že mám panickou hrůzu ze žlutých a zlatavých odstínů. K barvení se majitel vyjádřil, že: "Každá barva se vymývá a nikde negarantuji za jak dlouho to bude. Standartně je to 6 týdnů.". Na žádost o vysvětlení proč mi byla aplikována permanentní barva se nevyjádřil. Majitel dále odmítl se mnou komunikovat, blokoval si mne na stránce Facebook a odstranil mé hodnocení služeb na stránkách salonu, přesto, že bylo vzhledem k výsledku opravdu umírněné! Toto jednání mi připadá velmi neprofesionální a vzhledem k přístupu požaduji adekvátní náhradu - podstoupila jsem v jiném salonu opravný přeliv na požadovaný odstín za cenu 1200,- Kč, ale bohužel kompenzaci za mnoho měsíců se zkaženým střihem nedokážu vyčíslit. Žádám Vás o prověření této reklamace a především o posouzení, zda takovéto jednání - blokování uživatele, odstranění veřejného hodnocení a nereagování - je k zákazníkům správné. Děkuji a zdravím, Klementová.
Střih, balayage
Kompenzace opraveného přelivu v ceně 1200,- Kč.
Návrh finanční kompenzace za újmu nezdařeného střihu.
Omluva majitele za nevhodné chování.
Postih za neoprávněné odstranění veřejného hodnocení služby na Facebookových stránkách salonu.
|
Tweet |
Spotřebitelka uzavřela smlouvu o dílo. Kadeřník je pak povinen postupovat řádně a v souladu s pokyny spotřebitelky. Pokud kadeřník nepostupuje řádně s odbornou péčí, kterou lze oprávněně předpokládat u osoby této profese, trpí z právního hlediska výsledek jeho činnosti vadou. Záleží na povaze vady, ale primárním nárokem je bezplatná oprava. Nedá-li se vada odstranit, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.