Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 7. dubna 2018 jsem si zakoupila Skateboard Star Wars (599,-) v prodejně ve Frýdku-Místku(u hypermarketu Albert, OC Parada, 86250/2). Při platbě jsem se ještě ptala, zda-li je možné věc vrátit, či vyměnit, když nebude vyhovovat, prodavačka odpověděla, že si mám nechat účtenku a záruka je 2 roky, nenabídla/neotázala se však na věrnostní kartičku. Dobrá tedy, přišla jsem domů, jediná věc, kterou jsem se Skateboardem udělala, byla ta, že jsem ho rozbalila. Jelikož jsem neodborník a koupila si skateboard s nevhodnými kolečky (odlišná tvrdost), v sobotu 14. dubna 2018 jsem šla do prodejny skateboard zkusit vrátit. Obsloužil mě milý pán, vydala jsem mu účtenku, řekl mi, že bohužel věc nelze vrátit(pouze pro členy věrnostního klubu, který mi nikdo nenabídl a neupozornil mě), ale výměna bude možná(přišla jsem s již rozbaleným skateboardem), ale neměla jsem u sebe hotovost, kde bych si mohla vzít dražší skateboard. Dnes 17.dubna jsem přišla opět s tím, že si ho chci tedy vyměnit. Byla zde paní prodavačka, vysvětlila jsem ji ten problém i s kartou, všechno. Tentokrát mi ale odsekla přímo, že mi to nevymění, že to nejde a takto to je všude, že rozbalený produkt nelze vyměnit, přitom nebyl vůbec používaný, jen jsem ho 3x táhla do a z prodejny, jen mu chyběla folie, visačky, nálepky, návody, vše jsem měla u toho. Prosím, poraďte mi, co mám dělat a kde se obrátit.. toto mě velice mrzelo... když se člověk ještě zeptá a při další návštěvě a další a další ho pošlou do háje...
Egyéb Star Wars DARTH Skb
Když už by nebylo možné vrátit peníze, tak vyžaduji alespoň výměnu (jsem ochotna vyměnit za dražší model) a větší pozornost s informacemi pro zákazníky.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitelka nemá.
Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj.). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.
Dobrý den,
pokud je mi známo, tato záležitost byla se spotřebitelem řešena v jeho prospěch. Zboží bylo vyměněno.
S pozdravem,
Petr Křivohlavý
Revision/Revize
Hervis Sport a móda, s.r.o.
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: