Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, dnes mi pošta doručila zásilku objednaných bezdrátových sluchátek i7. V originálním balení (doufám) firmy HS Plus d.o.o. Podgorje 43c 124 1 Kamnik jsem ovšem nalezl pouze jedno sluchátko! Jak se mohu domoci nápravy anebo kam vrátit tuto poloviční zásilku? nebo polovinu peněz?
Asi nejsem jediný. Děkuji Urban
Bezdrátové sluchátko i7 Wireless Music Earphone
Prosím o sdělení kam se obrátit, aby mi bylo doručeno i druhé sluchátko, tak jak je to vyobrazeno na obalu originálního balení, na základě kterého byla objednávka učiněna. Pokud toto není možné požaduji vrácení poloviny peněz. Cena byla 499,- Kč.
Urban
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Zákazníkovi bolo doručené bezdrôtové slúchadlo, ktoré si objednal (v ponuke máme aj pár).
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz
Vase obecne reci o tom, za jakych podminek lze produkt vratit nic nerikaji o tom, jak jste to mysleli s vasim obchodovanim, kdyz na e-shopu i nasledne na zaslane krabici je dvojice sluchatek, ale v baleni sluchatko pouze jedno! Kaslu vam na nejake reklamace, korespondovani a behani na postu! Cekal jsem, ze proste poslete druhe sluchatko aby zasilka byla kompletni a bude to vyrizene! Vase vymlouvani se na nejake lhuty a pouceni na webu svedci o tom, ze pocitate s tim, ze se na to lidi vykaslou a vam propadne 499,- za pul produktu, ktery je tak k nicemu! Vasi firmu oznamim vsude na internetu, abyste mohli skodit co nejmene dalsim obětem. Urban
Objednané bolo bezdrôtové slúchadlo, primárne určené k handsfree telefonovaniu. V ponuke máme aj pár, ktorý je drahší. V rámci 14 dní bolo možné zaslať daný kus na výmenu za pár s doplatkom rozdielu ceny.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji za ošetření stížnosti, avšak je zřejmé, že po uplynutí lhůty nemám šanci dále v reklamaci uspět. Přestože popsané okolnosti nákupu ospravedlňují mou stížnost, nemá cenu v jednání dále pokračovat. Bylo by ale dobré této společnosti zabránit v prodeji podobně špatně nebo lživě vyobrazených produktů.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.