Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#23025Nedodané zboží - Bezdrátové sluchátko i7 Wireless Music Earphone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2018, před 7 lety

Jiri Urban

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi pošta doručila zásilku objednaných bezdrátových sluchátek i7. V originálním balení (doufám) firmy HS Plus d.o.o. Podgorje 43c 124 1 Kamnik jsem ovšem nalezl pouze jedno sluchátko! Jak se mohu domoci nápravy anebo kam vrátit tuto poloviční zásilku? nebo polovinu peněz?
Asi nejsem jediný. Děkuji Urban


Produkt

Bezdrátové sluchátko i7 Wireless Music Earphone


Požadované řešení

Prosím o sdělení kam se obrátit, aby mi bylo doručeno i druhé sluchátko, tak jak je to vyobrazeno na obalu originálního balení, na základě kterého byla objednávka učiněna. Pokud toto není možné požaduji vrácení poloviny peněz. Cena byla 499,- Kč.
Urban


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 07:10, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 15:35, před 7 lety

Zákazníkovi bolo doručené bezdrôtové slúchadlo, ktoré si objednal (v ponuke máme aj pár).

Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.

V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2018 16:14, před 7 lety


Jiri Urban

Vase obecne reci o tom, za jakych podminek lze produkt vratit nic nerikaji o tom, jak jste to mysleli s vasim obchodovanim, kdyz na e-shopu i nasledne na zaslane krabici je dvojice sluchatek, ale v baleni sluchatko pouze jedno! Kaslu vam na nejake reklamace, korespondovani a behani na postu! Cekal jsem, ze proste poslete druhe sluchatko aby zasilka byla kompletni a bude to vyrizene! Vase vymlouvani se na nejake lhuty a pouceni na webu svedci o tom, ze pocitate s tim, ze se na to lidi vykaslou a vam propadne 499,- za pul produktu, ktery je tak k nicemu! Vasi firmu oznamim vsude na internetu, abyste mohli skodit co nejmene dalsim obětem. Urban

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2018 08:42, před 7 lety

Objednané bolo bezdrôtové slúchadlo, primárne určené k handsfree telefonovaniu. V ponuke máme aj pár, ktorý je drahší. V rámci 14 dní bolo možné zaslať daný kus na výmenu za pár s doplatkom rozdielu ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 18:43, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.7.2018 20:20, před 6 lety


Jiri Urban

Děkuji za ošetření stížnosti, avšak je zřejmé, že po uplynutí lhůty nemám šanci dále v reklamaci uspět. Přestože popsané okolnosti nákupu ospravedlňují mou stížnost, nemá cenu v jednání dále pokračovat. Bylo by ale dobré této společnosti zabránit v prodeji podobně špatně nebo lživě vyobrazených produktů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 10:04, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.