Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V 11/2017 jsem si v tomto eshopu objednala sadu 5ti kufrů, a kufr Spiderman, v celkové hodnotě kol 5400kč. Platba ihned. Bohužel hned po odeslání jsem zjistila, že v kontaktech není uvedená adresa, či telefon prodejce, pouze email. Mé obavy se potvrdily. Za měsíc dorazilo sice zboží, ale úplně jiné než jsem si objednala - dvě opravdu maličké a úplně stejné kabelky M. Kors, plastové brýle Ray Ben - nenositelné. Evidentně padělky, v celkové hodnotě do 1000kč. Kontaktovala jsem přes email prodejce opakovaně - s žádostí, prosbou, o zaslání mnou objednaného zboží, či vrácení peněz, bez efektu. Nyní vůbec nereagují. Za mě obchod vřele nedoporučuji!!!!
1 x 2017 horké zboží ABS JOUMMABAGS cestovní kufr Spiderman 67cm/ 53 l 7Yg880ng 2369.98 Kč,1 x 2017 horké zboží Kangol 4 Wheel Suitcase Set – hnědý QVgLhu84 2714.89 Kč
doručit objednané zboží, vrátit peníze...
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz zprostředkovává řešení sporů mezi konkrétními podnikateli a spotřebiteli. V tomto případě bohužel není možné dohledat kontaktní údaje společnosti, abychom ji mohli oslovit a zapojit ji do řešení sporu. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena.
Dlouhodobě doporučujeme spotřebitelům důsledně prověřovat e-shopy předtím, než jejich prostřednictvím uzavřou kupní smlouvu - více zde: https://www.dtest.cz/clanek-5493/jak-spravne-vybrat-e-shop
Pro úplnost dodáváme, že platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.