Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od společnosti Skylink jsme v roce 2009 zakoupili satelitní TV karty s tím, že je jednorázová investice. V roce 2011 jsme si museli vyměnit karty nové za 600,-- Kč za 1 ks s tím, že od
prosince 2013 musíme platit měsíční poplatek za 1 kartu 29,-- Kč.
Zřídili jsme si tedy trvalé příkazy.
Od 1 2. 2014 se zvýšila cena za 1 kartu na 33,-- Kč - platby je
podle jejich ceníku možná pouze přes SIPO nebo inkasním příkazem.
Trvalým příkazem je možno platit jenom jednorázově platbou na celý rok dopředu. Nelíbí se mně takové jednání, musím na inkasní
příkaz přistoupit?
Děkuji za odpověď
S přáním hezkého den
Marie Hlochová
Chci platit trvalým příkazem měsíčně, i když si myslím, že když byly karty původně pořízeny jako jednorázová platba, poplatky by
slušná společnost požadovat již neměla.
|
Tweet |
Způsob úhrady je záležitostí domluvy a zákon pro takové případy nestanovuje omezení. Zákazník může smlouvu zrušit, pokud dojde ke změně podstatných náležitostí smlouvy v jeho neprospěch dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.
Způsob úhrady Servisního poplatku se nezměnil od jeho zavedení a platí, že pokud chcete hradit měsíčně je zapotřebí si nastavit platby na SIPO nebo inkasem z účtu. Navíc má tento způsob úhrady tu výhodu, že při navedení první měsíc službu nehradíte.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.