Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2303Způsob úhrad

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2014, před 11 lety

Marie Hlochová

Znění stížnosti

Dobrý den,
od společnosti Skylink jsme v roce 2009 zakoupili satelitní TV karty s tím, že je jednorázová investice. V roce 2011 jsme si museli vyměnit karty nové za 600,-- Kč za 1 ks s tím, že od
prosince 2013 musíme platit měsíční poplatek za 1 kartu 29,-- Kč.
Zřídili jsme si tedy trvalé příkazy.
Od 1 2. 2014 se zvýšila cena za 1 kartu na 33,-- Kč - platby je
podle jejich ceníku možná pouze přes SIPO nebo inkasním příkazem.
Trvalým příkazem je možno platit jenom jednorázově platbou na celý rok dopředu. Nelíbí se mně takové jednání, musím na inkasní
příkaz přistoupit?
Děkuji za odpověď
S přáním hezkého den
Marie Hlochová


Požadované řešení

Chci platit trvalým příkazem měsíčně, i když si myslím, že když byly karty původně pořízeny jako jednorázová platba, poplatky by
slušná společnost požadovat již neměla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 09:36, před 11 lety

Způsob úhrady je záležitostí domluvy a zákon pro takové případy nestanovuje omezení. Zákazník může smlouvu zrušit, pokud dojde ke změně podstatných náležitostí smlouvy v jeho neprospěch dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2014 12:13, před 11 lety

Způsob úhrady Servisního poplatku se nezměnil od jeho zavedení a platí, že pokud chcete hradit měsíčně je zapotřebí si nastavit platby na SIPO nebo inkasem z účtu. Navíc má tento způsob úhrady tu výhodu, že při navedení první měsíc službu nehradíte.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:37, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.