Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Pan manažer mně doporučil f fokus bohužel jsem zjistil že auto bylo bourane tak jsem ho dal vyměnit za s fabie 1.2 47kw bohužel po 150km auto nešlo už nastartovat a rosvitila se kontrolka závada motoru odtáhnou jsem to do autoservisu na diagnostiku kde to ukázalo špatný vackovy hřídel oprava byla spocitana na 15000 kč jsem z vesnice a auto nutně potřebuji
S fab ia 1.2 47kw TMBJY46 YX43919056 r.v 2004 tah. 130031km
Zaplaceni opravy nebo odstoupení od smlouvy nebo sleva
|
Tweet |
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Argumentuje-li autobazar tím, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí spotřebitel na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce jinak neprokázal, že spotřebitel o vadě věděl. Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou a toto jeho rozhodnutí je konečné, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou kupní smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Mrhálku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Vaše vyjádření není důvěryhodné Po dvou dnech se ukázala závada samozřejmě to je opotřebení ale není problém chybu vymazať sám jsem býl u toho svědeck mám to dokonce natočeno f fokus v Ml Boleslavi na pokyn manažera takže to nechám prověřit soudním znalcem a tohle video použiju u soudu děkuji Mrhalek
Dobrý den,
společnost trvá na zamítnutí reklamace. Pokud máte něco natočeno, jak zmiňujete, zašlete prosím materiály k dalšímu posouzení na reklamace@aaaauto.cz.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den bohužel jsem od Vás nic jiného nečekal predavam to právnímu zástupci a to video Vám určité neposlu použiju to u soudu Ještě jsem se chtěl zeptat jestli škodovka používá na každém kole jinej rozměr pneumatik protože tohle si může dovolit jenom ten Vás slavnej autobazar už více Mrhalek
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsme Vámi zmiňované video neobdrželi a tedy neměli možnost shlédnout - záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Bohužel jsem nedostal vyjádření o pneumatikách/každé kolo jiný rozměr/ bohužel tento automobil v takovém stavu neprošel technickou kontrolou jak si tohle vůbec můžete dovolit prodat řešení zaplacení opravy , vyměněna kol řeší to soudni znalec Mrhalek
Vážený pane Mrhálku,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.