Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#23032Skrytá závada motoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2018, před 7 lety

VRATISLAV MRHALEK

Znění stížnosti

Pan manažer mně doporučil f fokus bohužel jsem zjistil že auto bylo bourane tak jsem ho dal vyměnit za s fabie 1.2 47kw bohužel po 150km auto nešlo už nastartovat a rosvitila se kontrolka závada motoru odtáhnou jsem to do autoservisu na diagnostiku kde to ukázalo špatný vackovy hřídel oprava byla spocitana na 15000 kč jsem z vesnice a auto nutně potřebuji


Produkt

S fab ia 1.2 47kw TMBJY46 YX43919056 r.v 2004 tah. 130031km


Požadované řešení

Zaplaceni opravy nebo odstoupení od smlouvy nebo sleva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2018 11:56, před 7 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Argumentuje-li autobazar tím, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí spotřebitel na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce jinak neprokázal, že spotřebitel o vadě věděl. Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou a toto jeho rozhodnutí je konečné, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou kupní smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2018 15:29, před 7 lety

Vážený pane Mrhálku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2018 19:24, před 7 lety


VRATISLAV MRHALEK

Vaše vyjádření není důvěryhodné Po dvou dnech se ukázala závada samozřejmě to je opotřebení ale není problém chybu vymazať sám jsem býl u toho svědeck mám to dokonce natočeno f fokus v Ml Boleslavi na pokyn manažera takže to nechám prověřit soudním znalcem a tohle video použiju u soudu děkuji Mrhalek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2018 14:16, před 7 lety

Dobrý den,
společnost trvá na zamítnutí reklamace. Pokud máte něco natočeno, jak zmiňujete, zašlete prosím materiály k dalšímu posouzení na reklamace@aaaauto.cz.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2018 08:10, před 7 lety


VRATISLAV MRHALEK

Dobrý den bohužel jsem od Vás nic jiného nečekal predavam to právnímu zástupci a to video Vám určité neposlu použiju to u soudu Ještě jsem se chtěl zeptat jestli škodovka používá na každém kole jinej rozměr pneumatik protože tohle si může dovolit jenom ten Vás slavnej autobazar už více Mrhalek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2018 17:13, před 7 lety

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsme Vámi zmiňované video neobdrželi a tedy neměli možnost shlédnout - záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2018 23:52, před 7 lety


VRATISLAV MRHALEK

Bohužel jsem nedostal vyjádření o pneumatikách/každé kolo jiný rozměr/ bohužel tento automobil v takovém stavu neprošel technickou kontrolou jak si tohle vůbec můžete dovolit prodat řešení zaplacení opravy , vyměněna kol řeší to soudni znalec Mrhalek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2018 14:54, před 7 lety

Vážený pane Mrhálku,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2018 12:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2018 19:05, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.