Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v březnu 2017 jsem zakoupila hodinky u spol. provozující portál www.timestore.cz.Na podzim 2017 z hodinek vypadaly kamínky.V prosinci 2017 jsem hodinky řádně reklamovala a poslala je prodejci na jejich českou adresu: W25, s.r.o.; P.O.Box 24; Břetislavova 1945/1; 690 02 Břeclav.Hodinky mi byly vrácené s tím, že reklamaci neuznávají, ale zdarma kamínky doplnili v rámci dobrých vztahů se zákazníkem. Bohužel do 14 dnů opět vypadaly a v dubnu 2018 jsem hodinky poslala opět k prodejci s tím, že nežádám o opravu nýbrž o výměnu kusu a že zboží reklamuji. Kamínky byly opět zdarma doplněné v rámci dobrých vztahů a reklamace neuznaná z důvodu, že se nejedná o výrobní vadu.I po tomto vrácení kamínky vypadaly po pár dnech.Volala jsem prodejci,že nesouhlasím se zamítnutím reklamace,ale prodejce trvá na tom,že kamínky nelze reklamovat, ale že je mám opět poslat a že je opraví. Ale vím,že to opraví a za pár dní bych je mohla poslat znovu.Mohu i dokázat, že kamínky nevypadaly pádem hodinek apod., jsou bez oděrek, nepoškozené.Hodinky stály 4tisíce Kč.Moc děkuji
Hodinky Michael Kors
Výměna zboží či vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.