Společnost


W25 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23033Neuznaná reklamace hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2018, před 7 lety

Hana Sloupová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v březnu 2017 jsem zakoupila hodinky u spol. provozující portál www.timestore.cz.Na podzim 2017 z hodinek vypadaly kamínky.V prosinci 2017 jsem hodinky řádně reklamovala a poslala je prodejci na jejich českou adresu: W25, s.r.o.; P.O.Box 24; Břetislavova 1945/1; 690 02 Břeclav.Hodinky mi byly vrácené s tím, že reklamaci neuznávají, ale zdarma kamínky doplnili v rámci dobrých vztahů se zákazníkem. Bohužel do 14 dnů opět vypadaly a v dubnu 2018 jsem hodinky poslala opět k prodejci s tím, že nežádám o opravu nýbrž o výměnu kusu a že zboží reklamuji. Kamínky byly opět zdarma doplněné v rámci dobrých vztahů a reklamace neuznaná z důvodu, že se nejedná o výrobní vadu.I po tomto vrácení kamínky vypadaly po pár dnech.Volala jsem prodejci,že nesouhlasím se zamítnutím reklamace,ale prodejce trvá na tom,že kamínky nelze reklamovat, ale že je mám opět poslat a že je opraví. Ale vím,že to opraví a za pár dní bych je mohla poslat znovu.Mohu i dokázat, že kamínky nevypadaly pádem hodinek apod., jsou bez oděrek, nepoškozené.Hodinky stály 4tisíce Kč.Moc děkuji


Produkt

Hodinky Michael Kors


Požadované řešení

Výměna zboží či vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 12:01, před 7 lety

Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.