Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 4.4.2018 jsme objednali O2 Smart Box a VDSL internet 50Mb/s za cenu 716kč měsíčně. Smart box jsme zapojili, vše v pořádku a včera jsem zjistil, že mi běží pomalý internet. Po NĚKOLIKA rozhovorech s různými operátory jsem se pokaždé d hodin. no ozvěděl jinou informaci. Technologii převedou do hodin a reklamaci vyřeší do 48 hodin uplynulo a nic. Volám tedy znovu a co se nedozvím. Technologii převedou do 12 dnů a reklamaci do 30 dnů. Dělají z lidí blbce a lžou. Takže od 4.4.2018 mám platit 716kč za internet, který nemám? Kdybych si to neověřil, tak budu mít 16Mb/s za 716kč měsíčně. Takže další podvod na lidi.
O2 Smart Box, internet Active HD 50Mb/s
Žádám kompenzaci a slevu na internet.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
dohledal jsem, že už vše bylo řešené formou reklamace. Poplatky za dobu, kdy jste nemohli využívat službu s vyšší rychlostí, jsme vám vrátili.
Předpokládám, že už je vše vyřešeno a také vysvětleno. Pro případné doplňující otázky jsem vám k dispozici.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ano, vše už je vyřešeno. Faktura na první vyúčtování byla se slevou. Děkuji
Také děkuji za informaci.
Jsem rád, že je vše v pořádku.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: