Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#23034O2 internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2018, před 7 lety

Jiří Bernatík

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.4.2018 jsme objednali O2 Smart Box a VDSL internet 50Mb/s za cenu 716kč měsíčně. Smart box jsme zapojili, vše v pořádku a včera jsem zjistil, že mi běží pomalý internet. Po NĚKOLIKA rozhovorech s různými operátory jsem se pokaždé d hodin. no ozvěděl jinou informaci. Technologii převedou do hodin a reklamaci vyřeší do 48 hodin uplynulo a nic. Volám tedy znovu a co se nedozvím. Technologii převedou do 12 dnů a reklamaci do 30 dnů. Dělají z lidí blbce a lžou. Takže od 4.4.2018 mám platit 716kč za internet, který nemám? Kdybych si to neověřil, tak budu mít 16Mb/s za 716kč měsíčně. Takže další podvod na lidi.


Produkt

O2 Smart Box, internet Active HD 50Mb/s


Požadované řešení

Žádám kompenzaci a slevu na internet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 07:40, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2018 11:43, před 7 lety

Dobrý den,

dohledal jsem, že už vše bylo řešené formou reklamace. Poplatky za dobu, kdy jste nemohli využívat službu s vyšší rychlostí, jsme vám vrátili.
Předpokládám, že už je vše vyřešeno a také vysvětleno. Pro případné doplňující otázky jsem vám k dispozici.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:43, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2018 08:51, před 7 lety


Jiří Bernatík

Ano, vše už je vyřešeno. Faktura na první vyúčtování byla se slevou. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2018 07:17, před 7 lety

Také děkuji za informaci.
Jsem rád, že je vše v pořádku.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2018 08:52, před 6 lety


Jiří Bernatík

Hodnocení: