Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bydlíme v Koclířově u Svitav 257.Místní pobočka má oteřeno pouze do půl 4.,proto si nechávám přeposílat poštu do Moravské Třebové,kde pracuji.Opakovaně se mi stalo,že zásilku do M.Třebové neposlaly,místní doručovatelka Suchánková Hana špatně vyplnila papíry,takže zásilka kolovala do Svitav,České Třebové,Koclířova,pak do Moravské,kde ji musely místní doručovatelky vyžádat.I když jsme doma paní Suchánková ani nezazvoní,jen si zahráhne,jak spěchá.Vzhledem k tomu,že v zásilkách byly i žové rostliny,které jsem pak mohla vyhodit,nebo opravdu důležitá pošta,chci na tuto paní podat stížnost.
Může se to stát jednou,dvakrát,ale teď jsme dohledávali 3zásilky,z toho jedna se dokonce ocitla až u mě v práci,když nevděli,kam to mají vlastně poslat a to jen díky ochotě pracovnic v Moravské Třebové.
S pozdravem Motyčková Ivana
Doručovat poštu!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu se smlouvou, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.