Společnost


EIFFEL OPTIC, a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23037Eiffel Optic, a.s. Ječná 6, Praha 2 - podvodná společnost!!!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2018, před 7 lety

František Čech

Znění stížnosti

Neuznává oprávněné reklamace v záruční lhůtě 24 měsíců. Reklamační oddělení odkazuje na mechanické poškození obrouček slunečních brýlí a nešetrné zacházení, ačkoli se brýle nosí pouze "na nose", přičemž oddělení neuvedlo jak byly obroučky poškozeny, ač brýle nebyly nošeny a jsou používány pouze proti slunečnímu záření. Je zřejmé, že tmavé obroučky jsou z tvrdého přepnutého platu a praskly samy o sobě - přepnutím. Tato firma prodává pouze š m e j d y !!!!!!!!

Varování pro všechny, nekupujete u této podvodné společnosti
nikdy brýle, jelikož vám případnou reklamaci niky neuzná, viz další stížnosti.
Za sebe uvádím, že mě tato podvodná společnost způsobila finanční škodu, kterou budu vymáhat soudní cestou.

Poškozený zákazník


Produkt

Obroučky slunečních brýlí z tvrzeného plastu je šmejd.


Požadované řešení

Navrhuji všem podvedeným podání hromadné žaloby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 14:34, před 7 lety

Pro určení toho, koho tíží důkazní břemeno prokázání, kdo za vadu odpovídá je rozhodné, po jaké době od koupě byla reklamace uplatněna.

Pokud se jednalo o reklamaci v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží, pak v případě zamítnutí reklamace musí prodávající prokázat, že za vadu neodpovídá. Dle ustanovení § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. se totiž má za to, že za vadu, která se projeví v prvních 6 měsících po převzetí odpovídá prodávající. Neprokáže-li prodávající, že za vadu neodpovídá, měl by reklamaci vyřídit kladně.

Pokud v okamžiku uplatnění reklamace již uplynulo od převzetí zboží více než 6 měsíců, pak je situace opačná a je na kupujícím, aby prokázal, že prodávající za vadu odpovídá. Spotřebitel k tomu může využít například odborné vyjádření jiného optika, nebo znalecký posudek. Databáze soudních znalců je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/soudni-znalci úplný seznam všech znalců naleznete na: https://portal.justice.cz/Justice2/Uvod/uvod.aspx

V případě, že se stranám nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce - https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 09:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.