Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamoval jsem mobilní telefon po neúspěšné opravě. Problém by se dal rozdělit do dvou částí.
1) Reklamace nebyla vyřízena do zákonné lhůty 30 dní.
MT předán do opravy dne 23.12.2013 11:41 - mám protokol o předání do servisu. Informace o vyřízení reklamace dorazila, dle slov jednatele, formou SMS dne 24. 01. 2014, v 16:17 hod. Tato doba, sama o sobě, je delší, než zákonná povinnost 30 dnů, nicméně vzápětí dorazila další SMS, že tato zpráva byla odeslána omylem a zakázka ještě není hotová - sms jako důkaz mám stále v telefonu. Poté jsem se byl několikrát osobně na pobočce informovat o stavu zakázky a pokaždé mně bylo řečeno, že se čeká na další náhradní díl. Dne 14. 2. 2014 jsem se byl opět zeptat na stav zakázky a telefon byl už připraven k vyzvednutí (52 dní od začátku reklamace).
2) Reklamace neuznána z důvodu její neoprávněnosti.
MT převzat do reklamace – potvrzeno reklamačním protokolem, podpisy a razítkem. Jako typ opravy uvedena reklamace opravy. Nakonec reklamace odmítnuta s tím, že v přístroji nebyl prováděn žádný servisní zásah, tedy není možné reklamovat.
Nokia Lumia 720, IMEI: 355911057353574
Žádám tedy o oprávněnou bezplatnou opravu MT, případně o výměnu za nový kus.
|
Tweet |
Prodejce je povinný vyřídit rekalmaci včetně případné opravy do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud se tak nestane, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele a zároveň mu náleží stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy může od kupní smlouvy odstoupit dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost se nerozhodla služby VašeStížnosti.cz využít, tudíž bude řešení stížnosti ukončeno.