Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23040Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2018, před 7 lety

Tomáš Hoza

Znění stížnosti

Dne 18.7.2017 Jsem zakoupil běžecké boty Nike AIR MAX ERA - 1299Kč. Během půl roku se na mi na levé botě na malíčku prodřela díra. Na pravé se již taky tvoří. Boty jsem dal reklamovat dne 19.3.2018. Reklamace mi byla zamítnutá z následujících důvodu: Vámi reklamovaná vada (prodřený svršek, rozedřené uvnitř boty) nebyla způsobena výrobní či technologickou vadou, ale mechanickým poškozením obuvi v průběhu užívání.
Při výběru obuvi je zvlášť nutné dbát na to, aby byl zvolený typ, číslo a tvar přesně odpovídal Vaším potřebám. Noha musí být pevně fixována, aby nedocházelo k pohybu nohy v botě a následně k poškození vnitřních podšívek, výplní a výztuží.
Způsob užívání obuvi jako v případě uživatele (šněrovadla ve stabilní poloze - konce zasunuté do vnitřku bot) nezaručuje pevnou fixaci nohou v obou botách a tím došlo k prodření vnitřních podšívek v malíkových hranách a v patách bot. Následně došlo k prasknutí zeslabeného textilního vršku.
Příčinou vzniku defektu je mechanický oděr.
Nejedná se o výrobní vadu.
Reklamační dobu nelze zaměňovat s životností výrobku.
Nedochází k naplnění podmínek pro uznání reklamace.
V botách jsem ani moc neběhal, používal jsem na běžnou chůzi. A nezdá se mi, že takové boty nevydrží půl roku běžného užívání.


Produkt

NIKE AIR MAX ERA sportovní pánská obuv


Požadované řešení

Opravení nebo výměna produktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 12:56, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.