Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
polikarbonátový skleník dodaný Vaší firmou nám vydržel pouze dvě sezóny, protože polikarbonát, který je s konstrukcí dodáván, je pouze 4mm tloušťky, která vlivem slunce je následně křehká, praská, slabý vítr ji lehce vylomí z konstrukce, přičemž k montáži konstrukce a lepení polikarbonátu jsme přistupovali velmi poctivě, zodpovědně. Dokonce jsme pro usazení konstrukce použili ztracené bednění. Je to pochopitelné, snažili jsme se proto, aby nám skleník sloužil co nejdéle. Dnes jsme byli u sklenáře, který nám sdělil, že pro účel skleníku je potřeba polikarbonát tloušťky 6mm, že čtyřmilimetrové tabule vůbec neobjednává. Nejsme prý jediní, kterým se tento skleník rozpadá. Střešní okénka nám vylomil normální vítr, rámy jsou zkroucené. To už od první sezóny. Nyní se po zimě máme vysypané čtyři boční okna a tři ve střeše. Už dvakrát jsme museli vypadlá okna lepit znovu. Jsme důchodci, já jsem invalida s minimálním pohybem ZTP, takže musíme pokaždé platit řemeslníka, který nám to oparvuje. Skleník nás tak vyšel na hodně peněz. Můžete nám prosím pomoci?
Děkuji Miloš Kánský
Skleník je už po dvouleté záruce. Není přece možné, aby nám za cenu 6000,- Kč sloužil jen dvě sezóny. Chtěli bychom od Vás opravu nebo náhradní okna za přijatelnou cenu. Ve sklenářství totiž stojí 1m 350,-Kč. To z důchodu nezvládneme.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel vadu zjistil až po uplynutí záruční doby, reklamovat tuto vadu již nemůže. Prodávající zodpovídá za vady výrobku po dobu dvaceti čtyř měsíců od koupě dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebyla dohodnuta delší záruční doba, prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.
Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.
Pokud by výrobce či prodejce projevil ochotu zabývat se vadou výrobku, učinil by tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, popř. prodejci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případné mimozáruční bezplatné opravě či slevě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.