Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#23047Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2018, před 7 lety

Jana Kapalínová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16.3.18 mi byl Vámi vystaven dobropis č. 180400158 na vrácené zboží obj.č. 2018000560 : šaty Numoco Marta s krajkou , šaty Numoco zeleně fran., halenka Numoco, overal Numoco . Vše po 1 ks - celková cena vráceného zboží 3.186,- Kč. Toto zboží jsem vracela dne 15.2.18. Dobropis byl zaslán na můj e-mail po několika telefonických a písemných upomínkách.

Dne 16.3.18 mi byl vystaven i další dobropis č. 180400159 na vrácené zboží obj.č. 2018000635: klasické šaty Numoco vínové 1 ks á 699,- Kč. Zboží vráceno 27.2.18.
Do dnešního dne jsem však peníze neobdržela. Telefon teď už není dostupný a na mé opakované e-maily na info@skvelesaty.cz nikdo neodpovídá.
Děkuji za brzké vyřízení. Jana Kapalínová


Produkt

šaty Numoco kód 983-L, šaty Numoco kód 123-XL, halenka Numoco kód 739-M, overal Numoco kód 455-L, šaty Numoco kód 697-XL.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz - celková částka za vrácené zboží = 3.885,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 12:49, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.