Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#23048Nemožnost aktualizace map

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2018, před 7 lety

Miloslav Pawiňski

Znění stížnosti

Před dvěma léty jsem zakoupil 5" GPS CORE-TEC s doživotní aktualizací map. Když v současné době vyvstala potřeba provést aktualizaci, není možno toto provést, protože není dostupný program k provedení aktualizace. Firma nereaguje ani na e-maily, takže tato navigace je mi v současné době tak maximálně na hraní. Tuto navigaci firma dneska nabízí za nějakých 3.700,-- Kč, takže z mého pohledu jsou to vyhozené peníze.


Požadované řešení

zpřístupnit program k provedení aktualizace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 23:11, před 7 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost (garance aktualizací map) nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně. Je-li prodávající v prodlení se splněním své smluvní povinnosti a tuto svou povinnost nesplní ani v přiměřené dodatečné lhůtě, zakládá toto prodlení prodávajícího spotřebitelovi právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 09:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.