Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#2305Aktualizace pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2014, před 11 lety

Aleš Řezníček

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych Vás upozornit na jednání České pojišťovny ohledně takzvané indexace životního pojištění. Po zaslání jejich dopisu ohledně aktualizace pojištění s požadavkem doplatku určité částky jsem toto odmítl a trval na dodržení původních podmínek i původní sjednané platby. Jaké však bylo pro mě překvapení, když mi od pojišťovny přišel dopis, z kterého se domnívám, že se podobá podobným praktikám, jaké používají ve společnosti velice známí "Šmejdi".
Dovolím si ocitovat:
Vážený pane,
na základě Vašeho dopisu ze dne 10.2.2014 Vám sdělujeme, ze k aktivaci Vašeho pojištění je nutné uhradit zvýšené pojistné.
V případě, že nemáte zájem o navýšení Vašeho pojistného, hraďte stále původní lhůtní pojistné a k navýšení Vašeho pojištění nedojde. Konec citace.

Dovoluji si upozornit, že takto postavená odpověď na jednoznačné odmítnutí navýšení pojistného se mnoho občanů, zvláště staršího věku může domnívat, že musí uhradit navrhované zvýšení pojistného a posléze se dostanou do situace, že je jim účtováno již zvýšené pojistné. Podobnou situaci jsem zažil ale nakonec s touto společností uvedl do náležitého stavu.
Domnívám se, že starší občané nedokáži takovouto podlou informaci odhalit a spadnou do nechtěného plnění.

Proto se na vás obracím s žádostí o prověření této společnosti v této oblasti.
Určitě to není ten nejlepší přístup k občanům, obzvláště k těm starším.

Děkuji za odpověď a doufám, že nebude negativní.


Požadované řešení

Prověřit jednání společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 10:41, před 11 lety

V tomto případě je v poskytnuté části dopisu stanovena možnost klienta přistoupit na tzv. indexaci nebo zůstat u stávajících částek. Jako klamavá obchodní praktika by musel být vyhodnocen postup společnosti Českou národní bankou, která je v rámci pojišťovnictvím v souvislosti se zákonam o ochraně spotřebitele dozorovým orgánem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:50, před 10 lety

Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.