Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dnes mi byl českou poštou doručen chytrý depilátor Yes Finishingtouch.
Zkoušela jsem ho ihned po převzetí a nefunguje, ne že funguje špatně, ale nefunguje vůbec.Chloupky zůstávají na místě a ani se nehnou.Zkoušela jsem různé sklony,ani to nepomohlo.Ani jedna z hlavic není funkční a o tom,Chytrý depilátor YES jak to vidím na videu nemůže být ani řeči. Zaplatila jsem za výrobek a za dobírku a v rámci dobrých mravů očekávám vše zpět.Prosím o info,jak dál postupovat.Děkuji.
Hana Mašátová Hradeckých 875/2 Praha 4
Telefon 602 20 80 67
Mail hanka3112@gmail.com
Depilátor YES FinishingTOUCH
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Jelikož jste mi napsali,že jste můj případ postoupili výrobci a mám čekat na vyjádření a teď se dočtu,že jsem to prošvihla,tak vám pěkně děkuji a případ uzavírám. Jasně,že si už nic neobjednám a ani Vás nedoporučím.Ale to je Vám stejně srdečně jedno.Takže sbohem a ať se dílo daří.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.