Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
1.4.2018 jsem si u ALZA objednal zlevněnou,asi o 45 procent proti nové,koloběžku.Byla nabízená jako rozbalené zboží.Koloběžku jsem zaplatil načež mi přišlo mailem potvrzení a koloběžka že je na cestě.Poté mi přišel mail že je koloběžka nepouživatelná a že mají jen nové,nerozbalené ovšem že musím cenový rozdíl vyrovnat.Po telefonickém rozhovoru kde jsem poukazoval na to že kupní smlouva byla uzavřena,zboží zaplaceno a já nemohu za to že se zboží po cestě rozbilo,aby mi poslali novou, protože ji v nabídce mají toto odmítly.Po urgenci a sdělení že jejich jednání porušuje zákon mi nabídli novou se slevou 100 Kč což jsem odmítl a trval na svém.od té doby se mnou již žádným způsobem nekomunikují
ROZBALENO-Koloběžka Street Surfing City kicker Blue Black (SPT5339)
Dodání zboží za které bylo již zaplaceno.Pokud není rozbalený kus protože se při dopravě rozbil, dodat jiný, místoněho nový.
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.