Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#23053NEDODANÉ ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2018, před 7 lety

Jiří Mimra

Znění stížnosti

1.4.2018 jsem si u ALZA objednal zlevněnou,asi o 45 procent proti nové,koloběžku.Byla nabízená jako rozbalené zboží.Koloběžku jsem zaplatil načež mi přišlo mailem potvrzení a koloběžka že je na cestě.Poté mi přišel mail že je koloběžka nepouživatelná a že mají jen nové,nerozbalené ovšem že musím cenový rozdíl vyrovnat.Po telefonickém rozhovoru kde jsem poukazoval na to že kupní smlouva byla uzavřena,zboží zaplaceno a já nemohu za to že se zboží po cestě rozbilo,aby mi poslali novou, protože ji v nabídce mají toto odmítly.Po urgenci a sdělení že jejich jednání porušuje zákon mi nabídli novou se slevou 100 Kč což jsem odmítl a trval na svém.od té doby se mnou již žádným způsobem nekomunikují


Produkt

ROZBALENO-Koloběžka Street Surfing City kicker Blue Black (SPT5339)


Požadované řešení

Dodání zboží za které bylo již zaplaceno.Pokud není rozbalený kus protože se při dopravě rozbil, dodat jiný, místoněho nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 12:04, před 7 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 21:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.