Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23054Samovolné strhávání poplatků z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2018, před 7 lety

Kristýna Bobková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 9.3.2018 jsem se registrovala na seznamce be2. Jelikož se mi zdála jako férová, dne 9.3.2018 jsem si zakoupila VIP členství za 156Kč. Tyto prostředky mi byly strženy z karty. V mé nevědomosti o serioznosti společnosti jsem zadala všechny správné údaje včetně adresy a telefonního čísla. Nevědomky jsem si nevšimla, že po uplynutí jednoho měsíce se mi budou peněžní částky strhávat z mého účtu automaticky bez jakéhokoli upozornění a mého dovolení. Kdy mi byla 12.4.2018 stržena částka 2247Kč.

Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu VIP členství.
Zahájeno dne : 9.3.2018
Jméno spotřebitele:
Adresa spotřebitele:

Jelikož byl můj účet po celou dobu neaktivní a z velké části nefunkční nevyužívala jsem Vašich služeb, žádám o vrácení poměrné části finančního obnosu, a také žádám o okamžité odstoupení od smlouvy a smazání mého účtu.

Tímto odstupem od smlouvy výslovně žádám o zrušení VIP členství, které je nyní sjednáno na dobu 3 měsíců. Další automatické prodloužení a stržení peněžních prostředků z mé platební karty výslovně ruším a výslovně si nepřeji.

Tímto Vás žádám o urgentní potvrzení mého odstoupení od smlouvy a o urgentní potvrzení zrušení prodloužení VIP členství a automatického strhávání mých peněžních prostředků z mé platební karty.


Produkt

VIP členství na be2 seznamce


Požadované řešení

Vrácení peněz za neaktivní účet po celou dobu smluvní doby, nebo vrácení peněz za následující 2 měsíce, pro předplacené členství. Odstoupení od smlouvy je nyní v řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 11:08, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit pouze ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2018 12:15, před 7 lety

ID: KXUUNH51


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:35, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 09:32, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.