Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 19.4.2018 v 8,50 hod.jsem obdržel od České pošty SMS o tom, že dnes od 8,00 do 14,00 mi bude doručen balík se zbožím ( na který jsem netrpělivě čekal). Je 16,00 hod, a balík není doručen. Celou dobu sedím doma, odvolal jsem obchodní schůzky a čekám na balík. Dochází tím u mne ke zbytečným prostojům a přicházím o možnosti výdělku za tuto dobu.
Není to poprvé a jsem z toho silně znechucen. Tato státní firma s drahým provozem a dotovaná z našich daní by měla být okamžitě zrušena a vedení poostaveno před soud za špatné nakládání se svěřenými hodnotami.
Kdybych já tatkto vedl svou firmu a domácost, dávno bych umřel hlady.
Stát je odjakživa špatný hospodář.
Česká pošta již u mne dávno ztratila svou dobrou pověst a možností k nápravě měla již dost. Já osobně už u České pošty bebudu hledat žádné služby, ani kdyby to měla být ta poslední.
A. Kuba, Ostrava,čís. zásilky DR0680203451,
čís. zásilky DR0680203451,
Dodat balík a sama na sebe podat žádost o zrušení firmy.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman