Společnost


Expert Sports s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23057Neuhrazená platba na vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2018, před 7 lety

Marcela Pechátová

Znění stížnosti

Na přítelovo jméno jsem objednala teplákovou soupravu.Přišla dne 28.11.2017 hned 2 den jsme ji reklamovali( včetně fotodokumentace ) a neozvali se, další den to samé a nic, tak jsme odstoupili od smlouvy. Zboží jsme vrátili 6.12.2017 včetně odstoupení od smlouvy.Dodrželi jsme lhůtu 14 dní.Balíček si převzali a do 28.12.2017 nám na účet nepřišlo nic. Potom jsem psala 2 krát dopis a pokaždé se nám vrátil.Jednou že se přestěhovali a po druhé si to nevyzvedli.
Veškerou emailovou dokumentaci máme, lístky že jsme dopisy odesílali také. Fakturu máme také


Produkt

Souprava - REAL Madrid Presentation, XXL kód produktu RM15PRTSA


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, včetně veškerých nákladů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 10:39, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 21:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.