Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V prosinci roku 2012 jsem kupoval tablet Prestigio PMP3370B v Okay - pobočka Děčín, v prosinci 2013 začal tablet "blbnout", vypínal se, ustavičně padala wifi, internetové stránky se načítají v řádu minut (dříve toto nedělal a otevírání stránek bylo okamžité). Je zcela patrné, že je problém s wifi. Po 3 týdnech reklamace mi přišla odpověď, že se závada neprojevila a tak je reklamace zamítnuta. Dnes jsem po vyzvednutí opět zkusil přístroj, kdy je problém stále stejný. Domnívám se, že servis se vůbec mou reklamací nezabýval, jinak by nemohl takto odpovědět. Hned zítra odvezu přístroj do Okay a budu žádat opravu. Při konfrontaci nového a mého přístroje by bylo zcela patrné, že ten reklamovaný není v pořádku. V případě opětovného zamítnutí nejspíše předám podnět a přístroj ČOI. Jsem znechucen tím, že nejdříve vám je přístroj vychválen a nabízen jako správná volba, ale jak příjde nakonec reklamace, je snaha co nejdříve to záporně pro zákazníka ukončit, a to i v případě, kdy je závada zcela zřetelná.
tablet Prestigio
oprava, výměna či navrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že prodejce tvrdí, že se u něho závada neprojevila, bude nutné ji prokázat. Videozáznamem, znaleckým posudkem atd. V případě, že se následně prokáže, že se vada na výrobku vyskytuje, má kupující nárok i na proplacení nákladů vynaložených na prokázání vady dle § 598 občanského zákoníku.
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem především v oblasti zákona o ochraně spotřebitele a může sakcionovat jeho porušení, ale nemůže vstupovat do soukromoprávních vztahů mezi kupujícím a prodejcem.
Vážený pane Fojte,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi mě mrzí, že u nás zakoupené zboží nepracovalo zcela k Vaší spokojenosti. Důkladně jsem průběh Vaší reklamace prověřil. Vámi udávaná závada se během testování na prodejně a v autorizovaném servise neprojevila. Vaše reklamace byla proto uzavřena jako neoprávněná. Těší mě, že během našeho telefonického rozhovoru jste potvrdil, že nyní (po provedeném upgradu software) pracuje Váš výrobek zcela spolehlivě. Věřím, že stejně spolehlivě Vám bude sloužit ještě dlouhou dobu. V případě, že by se na Vašem výrobku vyskytla vada, budou Vám kolegové na kterékoli prodejně OKAY v ČR připraveni pomoci.
Věřím proto, že i v budoucnu zůstanete naším spokojeným zákazníkem.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.