Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#23063Podomní prodej, odmítnuté LED žárovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2018, před 7 lety

Jiří Zapadlo

Znění stížnosti

Dobrý den,
zasílám Vám stížnost na jednání firmy Comfort Energy a obracím se na Vás s žádostí o její řešení.
Jedná se o podomní prodej firmy Comfort Energy s.r.o., kdy pracovník této firmy v bytě mé matky uzavřel smlouvu na změnu dodavatele elektrické energie. Při tomto byly matce nabídnuty LED žárovky, které odmítla s tím, že žárovky nechce a tudíž je nepřevzala. Odpoledne mne matka informovala o této záležitosti a po mém upozornění od smlouvy při notifikačním telefonátu odstoupila. Následně obdržela dopis s potvrzením odstoupení od smlouvy a s výzvou vrácení LED žárovek. Proto jsem okamžitě zareagoval e-mailem. Dnes mne kontaktoval pracovník Confort Energy a sdělil mi, že požaduje vrácení žárovek na základě podepsané smlouvy. Vysvětlil jsem mu průběh komunikace při uzavření smlouvy i odmítnutí převzetí LED žárovek, přesto na vrácení nedodaných žárovek na základě jakési podepsané smlouvy trvá. Můj požadavek na zaslání kopie této smlouvy na LED žárovky odmítl s tím, že toto neposkytují. Předpokládám, že byl zneužit podpis mé matky nebo předložena k podpisu smlouva, ve které nebyla upravena skutečnost, že žárovky byly odmítnuty a nebyly převzaty. V případě potřeby jsem připraven zaslat kopie všech dokumentů.
S ohledem na věk mé matky 79 let vyřizuji celou záležitost já jako syn poškozené.

Děkuji za reakci

Ing. Jiří Zapadlo


Produkt

Smlouva č. CMA50246147


Požadované řešení

Ukončení vymáhání nepřevzatých LED žárovek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 08:12, před 7 lety

Spotřebitelka nemá povinnost platit za zboží, které neobdržela.

Pokud byla při nabízení služeb užita nekalá obchodní praktika, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na dozorový orgán na úseku podnikání v energetických odvětvích - Energetický regulační úřad. Více informací o Odboru právní ochrany spotřebitele je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/odbor-pravni-ochrany-spotrebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 21:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.