Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zasílám Vám stížnost na jednání firmy Comfort Energy a obracím se na Vás s žádostí o její řešení.
Jedná se o podomní prodej firmy Comfort Energy s.r.o., kdy pracovník této firmy v bytě mé matky uzavřel smlouvu na změnu dodavatele elektrické energie. Při tomto byly matce nabídnuty LED žárovky, které odmítla s tím, že žárovky nechce a tudíž je nepřevzala. Odpoledne mne matka informovala o této záležitosti a po mém upozornění od smlouvy při notifikačním telefonátu odstoupila. Následně obdržela dopis s potvrzením odstoupení od smlouvy a s výzvou vrácení LED žárovek. Proto jsem okamžitě zareagoval e-mailem. Dnes mne kontaktoval pracovník Confort Energy a sdělil mi, že požaduje vrácení žárovek na základě podepsané smlouvy. Vysvětlil jsem mu průběh komunikace při uzavření smlouvy i odmítnutí převzetí LED žárovek, přesto na vrácení nedodaných žárovek na základě jakési podepsané smlouvy trvá. Můj požadavek na zaslání kopie této smlouvy na LED žárovky odmítl s tím, že toto neposkytují. Předpokládám, že byl zneužit podpis mé matky nebo předložena k podpisu smlouva, ve které nebyla upravena skutečnost, že žárovky byly odmítnuty a nebyly převzaty. V případě potřeby jsem připraven zaslat kopie všech dokumentů.
S ohledem na věk mé matky 79 let vyřizuji celou záležitost já jako syn poškozené.
Děkuji za reakci
Ing. Jiří Zapadlo
Smlouva č. CMA50246147
Ukončení vymáhání nepřevzatých LED žárovek
|
Tweet |
Spotřebitelka nemá povinnost platit za zboží, které neobdržela.
Pokud byla při nabízení služeb užita nekalá obchodní praktika, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na dozorový orgán na úseku podnikání v energetických odvětvích - Energetický regulační úřad. Více informací o Odboru právní ochrany spotřebitele je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/odbor-pravni-ochrany-spotrebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.