Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 15.3.2018 jsem na vaší provozovně v Jihlavě zrušil pevnou linku 567317015. bylo mi přislíbeno, že dostanu za přechodnou dobu období v němž byla linka zrušena dvoje vyúčtování - jedno do 15.3.2018 internet + pevná linka, a od 15.3.2018 jen internet.
Dostal jsem však za období 08.03.2018 do 07.04.2018 jen jedno vyúčtování na částku 839, 49 Kč, které je platbou za celé účtovací období jak internetu tak pevné linky.
Platbu jsem uhradil, abych nebyl v prodlení, avšak nyní žádám o vrácení alikvotní částky za neposkytované služby.
Pevná linka
vrácení alikvotní částky za neposkytovanou službu pevné linky
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
služba byla u uvedeného čísla vypovídána (podaná výpověď) 15. 3. 2018. Výpovědní lhůta, pokud číslo nepřenášíte jinam, je 30 dní od podání výpovědi (informace je uvedena i na dokumentu, který jste při rušení podepisoval). Pevná linka (hlasová část) byla zrušena dne 13. 4. 2018.
Poslední vystavená faktura je za období 8. 3. - 7. 4., kde je pevná linka (hlasová část) účtována správně po celé období. V další vystavené faktuře za období 8. 4. - 7. 5. 2018 bude ještě hlasová část pevné linky účtována do 13. 4. 2018, tedy poměrnou částí.
Fakturace je v tomto případě v pořádku.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.