Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#23070Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 7 lety

Miroslav Berka

Znění stížnosti

Dne 15.3.2018 jsem na vaší provozovně v Jihlavě zrušil pevnou linku 567317015. bylo mi přislíbeno, že dostanu za přechodnou dobu období v němž byla linka zrušena dvoje vyúčtování - jedno do 15.3.2018 internet + pevná linka, a od 15.3.2018 jen internet.
Dostal jsem však za období 08.03.2018 do 07.04.2018 jen jedno vyúčtování na částku 839, 49 Kč, které je platbou za celé účtovací období jak internetu tak pevné linky.
Platbu jsem uhradil, abych nebyl v prodlení, avšak nyní žádám o vrácení alikvotní částky za neposkytované služby.


Produkt

Pevná linka


Požadované řešení

vrácení alikvotní částky za neposkytovanou službu pevné linky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 10:19, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2018 12:04, před 7 lety

Dobrý den,

služba byla u uvedeného čísla vypovídána (podaná výpověď) 15. 3. 2018. Výpovědní lhůta, pokud číslo nepřenášíte jinam, je 30 dní od podání výpovědi (informace je uvedena i na dokumentu, který jste při rušení podepisoval). Pevná linka (hlasová část) byla zrušena dne 13. 4. 2018.

Poslední vystavená faktura je za období 8. 3. - 7. 4., kde je pevná linka (hlasová část) účtována správně po celé období. V další vystavené faktuře za období 8. 4. - 7. 5. 2018 bude ještě hlasová část pevné linky účtována do 13. 4. 2018, tedy poměrnou částí.

Fakturace je v tomto případě v pořádku.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:05, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 09:19, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.