Společnost


EnTrade CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23072Podomní prodej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 7 lety

Ivana Remešová

Znění stížnosti

Dobrý den, tato společnost podomním prodejem uzavřela s mojí babičkou smlouvu o dodávce energie a plynu, kterou jako stará osoba samozřejmě podepsala. Po řešení této situace s právníkem jsem společnosti 20.6.2017 odeslala písemnou výpověď z této smlouvy. Nečekaně za celý rok neměl nikdo ze společnosti snahu nějak komunikovat. Nyní má díky společnosti ENTRADE 3 smlouvy a je problém s výpovědí. Zajímalo by mě, jak mám postupovat, aby smlouva aukce pro domácnost, kterou firma ENTRADE nabízí, vypovědět.


Požadované řešení

Okamžité řešení výpovědi ze společnosti ENTRADE a všech smluv, které uzavřeli s dalšími dodavateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 14:01, před 7 lety

Pokud se jedná o smlouvu uzavřenou mimo obchodní prostory prodejce (např. právě při podomním prodeji) měla spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez jakékoliv sankce do 14 dnů od jejího uzavření dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po této době může být ujednána možnost smlouvu vypovědět za podmínek obsažených ve smlouvě nebo obchodních podmínkách. Pokud spotřebitelka udělila společnosti plnou moc k uzavření smlouvy, může ji odvolat. Ze stížnosti je zjevné, že spotřebitelka projevila vůli, aby za ní spol. EnTrade CZ, s.r.o. neuzavírala smlouvu o dodávce energie, když společnosti zaslala výpověď.

Pokud společnost EnTrade CZ, s.r.o. uzavřela smlouvy za spotřebitelku po doručení výpovědi, jedná se o tzv. nepřikázané jednatelství ve smyslu § 3006 občanského zákoníku. Došlo-li k uzavření smlouvy po doručení výpovědi, jdou následky jednání společnost EnTrade CZ, s.r.o. k tíži společnosti.

Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost (jménem spotřebitele uzavřela jinou smlouvu), odpovídá za škodu, která spotřebitelovi na základě tohoto jednání vznikla (např. úhrada poplatků za předčasné ukončení smlouvy).

Spotřebitel by měl vyzvat společnost, aby učinila nápravu. Nebude-li společnost na výzvu reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.