Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#23073neférový přístup přechod z Twistu na tarif - jaký je důvod či nutnost dvouletého závazku? značná nespokojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 7 lety

Richard Mařík

Znění stížnosti

V loňském roce jsem zařizoval pro 87letou matku přechod z Twistu na tarif, s tím, že vše platím já sám tel.T-Mobile: XXX XXX XXX . Je mojí chybou, že jsem si řádně nepřečetl smlouvu, ale sdělení zaměstnanci operátora v provozovně v OC na Černém Mostě bylo jasné - přechod na tarif k telefonování a sms do všech sítí cca za 570 Kč - žádné slevy ani další výhody jsem nepožadoval. Nebyl jsem však upozorněn na nutnost dvouletého závazku, nebyly mi nabídnuty za závazek jakékoliv benefity - ani levný telefon, ani sleva na tarifu.
Problém nastal u značně neochotné slečny ve stejné provozovně dne 19.4. 2018, po té kdy jsem chtěl převést uvedené číslo k jinému operátorovi, kde mám výhodný zaměstnanecký tarif. Za co jsem se uvázal na dva roky s platbou cca 550 kč měsíčně mi nebyla ochotná ani schopná sdělit - to by tento tarif bez závazku stál třeba 1000Kč? Ale hlavně věc závazku váš zaměstnanec se mnou nevyjasnil při sepsání smlouvy o přechodu na tarif neprojednal.
Celý přístup vaší společnosti považuji za značně matoucí až nečestný.

A co hesla "přechod z Twistu Připravili jsme vám na výběr jedinečné tarify, které jinde nenajdete" No děkuji pěkně.


Produkt

dvouletý závazek sjednaný skrytě po přechodu z Twistu - nic jsem nepožadoval


Požadované řešení

informace o výhodách či benefitech sjednaného tarifu s dvouletým závazkem, popř.ukončení smlouvy bez sankčního doplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 23:03, před 7 lety

Mobilní operátoři zpravidla sjednávají jak smlouvy na dobu neurčitou, tak i na dobu určitou. Spotřebitelům vždy doporučujeme důkladně prostudovat smlouvu a obchodní podmínky před podpisem smlouvy.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.