Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
vloni v listopadu jsem utrpěl úraz pravé ruky a při náhlašování mojí
pojitné událostí jsem byl Vaší pracovnicí p. Fagulovou mylně informován o tom, že tato pojitka již neplatí a musím uzavřít novou,
která je pro mě samozřejmě nevýhodná a pojistné podmínky zhoršily mé
postavení oproti pojišťovně. Byl jsem klientem Vaší pojišťovny, ale nadále již nechci Vaše služby využívat. Byl jsem klientem Vaší pojišťovny více než 30 let. U sjednané smlouvy s paní Fagolovou jednám o jejím vypovězění.
Životní pojistka č. 31541397-28
Vypovězení pojistné smlouvy, vrácení peněz.
|
Tweet |
Popsaná situace by mohla být tzv. klamavým konáním dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Postup vypovězení smlouvy se bude řídit především tím, co je k ukončení smlouvy uvedeno ve smlouvě, případně v pojistných podmínkách. Proto doporučujeme jejich důkladné prostudování.
K řešení sporů v oblasti životního pojištění je příslušný finanční arbitr, na kterého se může spotřebitel obrátit. Podat návrh k finančnímu arbitrovi lze elektronicky zde: https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Vážený pane Měrtle,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.