Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#23074Změna pojistných podmínek u životní pojistky u mého životního pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 7 lety

Bohumil Měrtl

Znění stížnosti

Dobrý den,
vloni v listopadu jsem utrpěl úraz pravé ruky a při náhlašování mojí
pojitné událostí jsem byl Vaší pracovnicí p. Fagulovou mylně informován o tom, že tato pojitka již neplatí a musím uzavřít novou,
která je pro mě samozřejmě nevýhodná a pojistné podmínky zhoršily mé
postavení oproti pojišťovně. Byl jsem klientem Vaší pojišťovny, ale nadále již nechci Vaše služby využívat. Byl jsem klientem Vaší pojišťovny více než 30 let. U sjednané smlouvy s paní Fagolovou jednám o jejím vypovězění.


Produkt

Životní pojistka č. 31541397-28


Požadované řešení

Vypovězení pojistné smlouvy, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 13:09, před 6 lety

Popsaná situace by mohla být tzv. klamavým konáním dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Postup vypovězení smlouvy se bude řídit především tím, co je k ukončení smlouvy uvedeno ve smlouvě, případně v pojistných podmínkách. Proto doporučujeme jejich důkladné prostudování.

K řešení sporů v oblasti životního pojištění je příslušný finanční arbitr, na kterého se může spotřebitel obrátit. Podat návrh k finančnímu arbitrovi lze elektronicky zde: https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 09:45, před 6 lety

Vážený pane Měrtle,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 08:51, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.