Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pekný deň prajem,
dovoľujem si obrátiť sa na Vás s prosbou o pomoc pri získaní mnou objednaného tovaru cez e-shop www.potrebydokuchyne.cz, resp. mnou za tovar uhradených čiastok.
Prevádzkovateľ e-shopu: zbozi od vyrobce s.r.o., se sídlem Chudenická 1059/30, 102 00 Praha 10
IČO: 06650805
Číslo účtu pro platbu objednávek: 2801341613/2010
Variabilní symbol: Číslo objednávky
IBAN:CZ7820100000002801341613
BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX
Uvedený e-shop som opakovane kontaktovala, avšak na moje maily nereagovali a telefonicky sa s nimi spojiť je nemožné, nakoľko na uvedenom tel. čísle +420 373547690 to nik nedvíha a následne sa ozve odkazová schránka, v ktorej nie je možné zanechať odkaz, nakoľko je plná. Na stránke e-shopu nikde nie je uvedené, že by doručovanie/zasielanie na Slovensko nevykonával.
Zároveň prosím o kontrolu obchodných praktík prevádzkovateľa e-shopu.
Podnet som zaslala aj na ČOI.
Za vašu odpoveď vopred ďakujem.
S pozdravom
Anna Štefániková
Pripájam vyššie spomínané maily:
---------- Forwarded message ----------
From: Anna Stefanikova
Date: 2018-04-18 14:28 GMT+02:00
Subject: Fwd: Reklamacia dodania tovaru podla mojich objednavok
To: objednavkylf@seznam.cz
Dobrý deň,
žiadam o odpoveď na môj mail nižšie. Nedá sa s Vami spojiť telefonicky (schránka plná a nikto nedvíha). Na môj mail, zaslaný na adresu objednavkyzb@seznam.cz, uvedenú na webstránke ste neboli schopní odpovedať ani takmer za mesiac. Tovar ste mi neposlali, peniaze ste mi nevrátili. Verím, že zjednáte nápravu v zmysle priloženej správy a to najneskôr do 15 dní. V opačnom prípade sa budem musieť, ako som už avizovala, obrátiť na ČOI a SOI.
S pozdravom
Anna Štefániková
---------- Forwarded message ----------
From: Anna Stefanikova
Date: 2018-03-25 17:17 GMT+02:00
Subject: Reklamacia dodania tovaru podla mojich objednavok
To: objednavkyzb@seznam.cz
Dobry den.
Dňa 7.12.2017 som realizovala platbu v sume 4,26 e za 2ks sáčky na zdobenie torty z č.ú..................... na Váš účet č. CZ 7820100000002801329294. Nasledne som dna 19.1.2018 realizovala platbu v sume 12,02 e za sprej na olej a ocot. Platba bola uskutočnena z účtu ................... na Váś účet CZ 7820100000002801329294.
Nakolko mi do dnesneho dna nebol mnou objednany a uhradeny tovar Vami dodany, ziadam o okamzite zjednanie napravy a to:
- bezodkladnym zaslanim mnou objednaneho tovaru (2 ks sacky na zdobenie torty, sprej na olej a ocot) na moju adresu: Anna Štefániková
alebo
- okamzitym vratenim mnou uhradenej celkovej sumy 16,28 EUR na moj ucet ...........................
Nakolko uplynulo viac ako stvrt roka, od kedy som si tovar objednala, verim, ze vsetko vybavite k obojstrannej spokojnosti tak, aby nebolo nutne uvedenu situaciu riesit prostrednictvom SOI, resp. ČOI.
S pozdravom
Anna Stefanikova
Žiadam o vykonanie kontroly obchodných praktík p. Ilinykh a ňou vedených poločností/e-shopov.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Bylo by možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.
Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.