Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
většina institucí, státních podniků apod si již změnila komunikační linky na normální telefonní čísla. Česká pošta ne. Má nesmyslné tel. číslo, které platí volající zvlášť, lidé platí, i když mají volné minuty, nebo neomezené volání. A Česká pošta z toho žádný prospěch nemá. Nesmyslnost tohoto čísla je zřejmá.
Mohli byste prosím v této věci "zasáhnout" ke prospěchu všech?
Děkuji a hezký den.
Kertes
Aby Česká pošta měla standardní telefonní číslo.
|
Tweet |
Portál VašeStížnosti.cz slouží k řešení konkrétních sporů spotřebitelů a podnikatelů. Vzhledem k tomu, že se v daném případě nejedná o spor z konkrétní uzavřené smlouvy, bude stížnost uzavřena. Portál VašeStížnosti.cz nemá možnost ovlivnit, jaké telefonní číslo Česká pošta, s.p. využívá, doporučujeme s podnětem kontaktovat přímo Českou poštu, s.p.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.