Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 13.3.2018 zakoupeno zbozi 583715 Philips BTD7170/12, objednavka c.101458154.
Dne 22.3.2018 online reklamace c. 2600431411 z duvodu zavady: Zarizeni si po vypnuti a opetovnem zapnuti nepamatuje ulozene radio stanice.
Dle vyjadreni pana M. D. z Internet Mall se zrejme jedna o zavadu a doporucuje pristroj reklamovat.
Dne 3.4.2018 prijato zbozi k reklamaci na pobocce Budejovicka.
Dne 20.4.2018 info "Vaše reklamace nebyla uznána, protože se závada neprojevila".
Pred podanim reklamace jsem zarizeni nekolik dnu testoval zapojene do ruznych zasuvek, s i bez pouziti prepetove ochrany apod. Vzdy se stejnym projevem popsane zavady.
DVD mikrosystém Philips BTD7170, v.c.YW1C1740026317
Vymena zbozi za nove, plne funkcni.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Damborský,
je mi velice líto, že máte komplikace se zakoupeným výrobkem a nedošlo k uznání dané reklamace.
Kolega, který s Vámi komunikoval v rámci diskuze, není technicky vyškolen pro reklamaci výrobků a jejich diagnostiku. Výrobek ani nemá možnost posoudit fyzicky, jelikož s Vámi komunikoval pouze písemně.
Naše společnost nedisponuje servisními techniky, z toho důvodu není možné na základě Vašeho popisu zhodnotit, zdali se jedná o závadu či nikoliv.
Výrobek je do servisního střediska zasílán k diagnostice, aby jej shlédli vyškolení servisní technici a následně se řídíme daným vyjádřením.
Pokud Vaše reklamace nebyla uznána, doporučím Vám případně podat novou reklamaci se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku či se obrátit na soudního znalce.
Velice mne to mrzí, ale nyní Vám nemůžeme zajistit uznání dané reklamace.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.