Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#23079Vaše reklamace nebyla uznána, protože se závada neprojevila, Philips BTD7170/12

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 7 lety

Filip Damborský

Znění stížnosti

Dne 13.3.2018 zakoupeno zbozi 583715 Philips BTD7170/12, objednavka c.101458154.
Dne 22.3.2018 online reklamace c. 2600431411 z duvodu zavady: Zarizeni si po vypnuti a opetovnem zapnuti nepamatuje ulozene radio stanice.
Dle vyjadreni pana M. D. z Internet Mall se zrejme jedna o zavadu a doporucuje pristroj reklamovat.
Dne 3.4.2018 prijato zbozi k reklamaci na pobocce Budejovicka.
Dne 20.4.2018 info "Vaše reklamace nebyla uznána, protože se závada neprojevila".
Pred podanim reklamace jsem zarizeni nekolik dnu testoval zapojene do ruznych zasuvek, s i bez pouziti prepetove ochrany apod. Vzdy se stejnym projevem popsane zavady.


Produkt

DVD mikrosystém Philips BTD7170, v.c.YW1C1740026317


Požadované řešení

Vymena zbozi za nove, plne funkcni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2018 12:50, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2018 16:13, před 7 lety

Vážený pane Damborský,

je mi velice líto, že máte komplikace se zakoupeným výrobkem a nedošlo k uznání dané reklamace.

Kolega, který s Vámi komunikoval v rámci diskuze, není technicky vyškolen pro reklamaci výrobků a jejich diagnostiku. Výrobek ani nemá možnost posoudit fyzicky, jelikož s Vámi komunikoval pouze písemně.
Naše společnost nedisponuje servisními techniky, z toho důvodu není možné na základě Vašeho popisu zhodnotit, zdali se jedná o závadu či nikoliv.
Výrobek je do servisního střediska zasílán k diagnostice, aby jej shlédli vyškolení servisní technici a následně se řídíme daným vyjádřením.

Pokud Vaše reklamace nebyla uznána, doporučím Vám případně podat novou reklamaci se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku či se obrátit na soudního znalce.

Velice mne to mrzí, ale nyní Vám nemůžeme zajistit uznání dané reklamace.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 16:16, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 11:25, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.