Společnost


QUENTIN, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2308Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2014, před 11 lety

Lukáš Macek

Znění stížnosti

Dobrý den,
pokud jsem správně pochopil hierarchii firmy, tak jste provozovatelem internetového i kamenných obchodů QSTORE.

Dnes jsem byl dost nemile překvapen přístupem zaměstnance Qstore v Harfě.
Dne 5.2.2014 jsem pod objednávkou č.1014020370 zakoupil nabíječku pro Macbook Air. Dnes 13.2.2014 jsem byl nabíječku vrátit ve 14 denní lhůtě od nákupu a obchodník mi odmítl vyplatit náhradu v plné výši s odůvodněním, že zboží bylo vyjmuto z původní fólie.
Já jsem vrátil kompletní balení (viz. foto). Nabíječka byla pouze vyjmuta z krabice a dvakrát připojena k mému Macbooku Air a poté zase vrácena zpět.
Dle Nového občanského zákoníku (NOZ) mám jako kupující právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu a má nárok na vrácení celé částky. Zboží bylo vráceno bez známek použití, jen nebylo v původní fólii.

Kdo v Qstore stanovuje výši náhrady za vrácené zboží?
Na základě čeho mi prodejce strhl 5%?
Byla mi vyplacena částka 1899Kč, kterou jsem převzal v hotovosti. Dle mého názoru jednal prodejce v rozporu s NOZ a požaduji doplacení zbývající částky za zakoupené zboží.

Jakým způsobem mám postupovat nyní?

Předem děkuji za pomoc při řešení vzniklé situace.

S přáním úspěšného dne.

L.Macek


Produkt

Nabíječka Magsafe 2 45W


Požadované řešení

Doplacení rozdílu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 09:32, před 11 lety

Prodejce není oprávněn účtovat jakoukoli paušální částku za porušení obalu, které je nutné k vyzkoušení výrobku. Prodejce může žádat pouze případnou náhradu škody, pokud byla na výrobku způsobena nebo pokud byl výrobek nadměrně užíván.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 12:44, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.