Společnost


Václav Škandera

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23085Zaslané špatné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 7 lety

Josef Pazdera

Znění stížnosti

Dobrý den,obědnal jsem si na strankách e-shopu AUTODÍLYCZ.CZ zboží zámek volantu Rotary Lock dlouhý 01318,uvedeno na jejich stránkách,popis a fotografie zboží, neodpovídala zboží co mi fyzicky došlo.Po rozbalení zboží z obalu,jsem zjistil že dané zboží je nevyhovujicí pro muj vuz.Po telefonickém hovoru mi pán řekl,že zboží mám poslat zpátky na svoje náklady,že mi vrátí peníze.Po odeslání zboží mi přišel od Autodílycz.cz email že zboží po kontaktu z vyrobcem sedí podle jeho vyrobního čísla 01318 co měli uvedené na strankách.A že mám prokázat a potvrdit jim že zboží má vypadat jak jim popisuji.A sám pan přiznal že kus,ktery mě poslal je nevyhovujicí pro muj vuz.Jelikož jsem,porušil obal ve ,kterém bylo zboží zabaleno nemám nárok na vrácení pěněz.Tohle mi pán řekl.Obal se nedal rozbalit bez poškození,jelikož byl od vyroby zataven ve tvrzené slídě.Po třech telefonatech,mě pán tvrdil,pořád svoji verzi že zboží které jsem si obědnal je správné,a že jsem udělal chybu já.Další den měl fotky a popis zboží na jejich stránkách předělané,přesně podle typu kusu co mi poslal a pořád se hají tím že jsem udělal chybu já,a že z vyrobcem bude řešit nové zabalení vyrobku co jsem mu poškodil,aby mi mohl odečíst částku s ceny kupovaného zboží Rotary Lock dlouhy,což už ani neuvádí na jejich strankach,v emailu co mi zasilá slovo Dlouhy už nefiguruje.Což na faktuře mám od puvodní obědnávky Rotary Lock dlouhý.Tím bych chtěl říct,že pán měl nazval blbcem,řekl mi že nemám podle jejich podmínek na nárok vracení pěněz za to že jsem poškodil obal ve,kterém bylo zboží zabaleno.Zámky Rotary lock jsou dva typy kratky 30cm,dlouhy 40cm. Eshop měl uvedeny Rotary lock dlouhy 01318. Toutou cestou se obracím na vás,a na vaši pomoc s touhle situací.Děkuji vám za kladné vyřizení s pozdravem Pazdera.


Produkt

Rotary lock dlouhy 01318


Požadované řešení

Prosím o vyřěšení situace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2018 09:34, před 7 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Podle § 1837 písm. g) občanského zákoníku skutečně není možné od smlouvy odstoupit, pokud předmětem smlouvy byla dodávka zboží v uzavřeném obalu, ze kterého zboží bylo vyjmuto a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Příkladem takového zboží může být například zubní kartáček, rtěnka nebo třeba i matrace.

Zboží jako je zámek volantu však pod výše uvedenou výjimku nespadá, neboť při porušení obalu nedochází ke kontaminaci zboží, která by měla za následek úplné znehodnocení věci. Pouze pokud by spotřebitel věc poškodil, mohl by prodávající žádat náhradu škody za snížení hodnoty zboží (výpočet náhrady by se odvíjel od skutečného a doloženého poškození zboží), právo odstoupit od smlouvy však ale spotřebiteli zůstává.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 17:26, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.