Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23088Nedoručení zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 7 lety

Marie Chylíková

Znění stížnosti

Dne 19.4.2018 jsem obdržela 3 SMS se zněním: ..."dobrý den., převzali jsme zásilku DR 0017508605T, DR 0017508619T, DR 0017508622T, s dobírkou 599 Kč. Budeme Vám ji doručovat 20.4.2018 (pátek). Doručení změníte na www.zdocp.cz. " Protože jsem nic měnit nechtěla na pátek 20.4.2018 jsem si naplánovala, aby byla celý den doma a mohla zásilky převzít. K mému velkému překvapení za celý pracovní den zásilky nedorazily!!! A protože jsem z okna dokonce zahlédla projíždějící poštovní auto zvedla jsem telefon a volala jsem na naší poštu, abych si ověřila zda zásilky dorazí a nebo zda pošťák nás minul...Paní, která mi zvedla telefon mě nejdříve ujistila, že pokud mám SMS v mobilu, určitě pošťák přijede, ona ale na dodané zásilky nevidí, a tak mi nemůže nic říct. Požádala mě abych počkala, až se pošťák (balíkář) vrátí na pobočku pošty. Souhlasila jsem, jenže když se pošťák vrátil zpět na základnu, neměl balíky ani v autě a já je neměla doručené, a tak náležitosti dostaly jiný rozměr. Věc začal vyřizovat pan vedoucí Pošty ve Velkém Meziříčí a zjistil, že zásilky nemohly být doručeny, protože vůbec nepřišly na poštu ve Velkém Meziříčí a mě byla POUZE zaslána SMS, která mě nechala ZBYTEČNĚ čekat na zásilky, které vlastně vůbec nevím, kdy dojdou. S tímto jednáním jsem absolutně nespokojená. U České pošty se tato praktika děje opakovaně a nic se s tím nedělá. Doporučuji takovou nesolidní společnost zrušit a podat hromadnou žalobu na ušlý zisk, kdy si zákazník musí vzít volno z práce a Česká pošta se tváří jako by se nic nestalo. Až mi přijde další SMS , tak vlastně nevím, zda mám čekat na zásilku nebo ne...Vtípky pošty jsou opravdu už za hranou všeho...nechápu, když doručování zásilek funguje u jiných společností, proč Česká pošta má stále s něčím problém...Byla bych velmi ráda, aby mi z České pošty zaslali zprávu, kdy zásilku doručí , a to i s časem doručení, protože sedět celý den doma mi taky připadá trochu divné, nehovoře o tom, že mě nechali sedět celý den doma a ani nic Česká pošta nedoručila...Děkuji za pomoc při opakovaném nedodání zásilek společností Česká pošta Marie Chylíková


Produkt

nedodání 3 kusů avizovaných zásilek


Požadované řešení

Zasílání jen takových SMS zpráv, na základě kterých BUDOU zásilky pro zákazníka Českou poštou doručeny. SMS, která mě nechá trčet celý den doma a pošta tvrdí, že zásilky ani nemá a SMS mi poslal nějaký automat...no nezlobte se, ale kde to jsme :-( :-( :-(...ať si pošta udělá pořádek ve svém zázemí a nebo ať jdou dělat něco jiného, když doručování jim nefunguje...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2018 09:16, před 7 lety

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.