Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Chtěl bych požádat o vrácení peněz z vašeho vlastního placení. Nikde jsem nikdy nedal souhlas k zaplacení dalšího předplatného a přijde mi až nechutné že sami od sebe si dovolíte někomu strhnout tolik peněz z účtu bez dovolení a to asi 2 275 korun českých.
Pokud vím pouze sám jsem byl vědom vyzkoušení na pouhý měsíc a to za nějakých 160 korun českých. Nemohu ani účet smazat protože vaše návody na smazání jsou nereálné.
Smazaní účtu na Academics Single
Vrácení peněz které byly ukradeny bez vědomého svolení.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 2NH2FP79
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Ano kontakt byl, ale z mého hlediska jsem nebyl dostatečně informován o typu platby, připadám si okraden za placení služby s kterou nejsem spokojen a ani ji ne využívám, účet jsem chtěl smazat ale musel jsme počkat na ukončení účtu premium, a přeci pokud nejsem s něčím spokojený nebo to nadále nechci využívat musím mit možnost to zrušit, tím pádem bych chtěl zpátky své peníze nebo aspoň část kdy jsem Teda "používal" tento účet. Nepřijde mi to vůbec fér z vaší strany.
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 2NH2FP79
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Profil lze vymazat jakmile je vypovězené (zrušené) jeho prodlužování, co se z Vaší strany nestalo.
Dovolte. Ale to že tam dáte mikro písmem a těžce viditelné mi přijde jako těžce veliká nespravedlivá věc jelikož je pouhým lidským okem těžko viděna a i přes to vše mi přijde nepřirozené že si můžete dovolit to takto praktikovat a ještě to zastávat!
Pro například nevzdělaného člověka to může být problém osobně bych to předělal do jiné formy kde by to lidé pořádně viděly a ještě s tím dali souhlas. Tímto způsobem je to udělané tak že pokud vás někdo nedostane k soudu a nedokáže to udělat tak aby vy jste to neměli tahle "že okrádáte nevědomě lidi" kteří s tím pak mají problém a málo kdy si to ani nemůžou dovolit ! Z mého pohledu je tato vaše informace o prodloužení NEDOSTATEČNÁ ! a ani si nedovedu představit co může skoro znamenat :"3-ti měsíční návaznost produktu" !! ..
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 2NH2FP79
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář ze dne 26.4.2018: V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován nikoliv pouze prostřednictvím platební stránky, ale také emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám za pochopení.
Tedy ke konci bych chtěl vysvětlení z jakého důvodu mi přišla upomínka z Vaších stránek na vymáhání nějaké částky nic platit nebudu za 1. nevidím důvod proč bych měl něco platit a za 2. účet jste mi smazaly tak za ty peníze nemám ani za co využívat..
Vaše způsoby vydělávaní peněz jsou stresující a deprimující...
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 2NH2FP79
Dobrý den.
Ke dni 30.04.2018 byl poplatek za Vaše stávající Prémiové členství stažen zpět na Váš účet.
Váš profil byl vymazaný výhradně na základě Vaší výslovné žádosti ze dne 24.04.2018, a to i přes skutečnost, že bylo v rámci tohoto profilu aktivní Prémiové členství.
Tím pádem je vše v pořádku, účet je smazaný peníze zpátky na svém místě a všichni jsou šťastní.
Také bych chtěl podotknout že jít další platby nebudou probíhat s ohledem na to že účet byl zrušeny a nějaké náznaky osobních údajů byly také smazaný.
Děkuji za spolupráci
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 2NH2FP79
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že ke dni 30.04.2018 byl poplatek za Vaše stávající Prémiové členství stažen zpět na Váš účet neoprávněně (viz prosím objasnění prolongace Prémiového členství v rámci stránky dTest i ze strany Zálaznického centra Academic singles).
V případě jakýchkoliv dalších dotazů prosím kontaktujte přímo Oddělení pohledávek Academic singles, které je za řešení Vašeho případu odpovědné, a to prostřednistvím adresy: collections@be2.com,
děkujeme Vám.
Hodnocení: