Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#23097Neuznana stiznost - u O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2018, před 7 lety

Ivan Srdinko

Znění stížnosti

Vazeni, nechci se ani odvolavat na sve stari, je me 80 let, ani na dlouhodobou moji i manzelciny prislusnosti u teto spolecnosti. Ale strohym odmitnutim me zadosti v prodejne O2 v Marianskych Lazni, kteri me spojili s pani co vyrizuje reklamace,ktere jsem vse vysvetlil a jeji odpoved bylo "net". Hluboky pocit, ze jsem byl okraden naprosto neetickym, primitivnim zpusobem me vede k teto stiznosti a prosbe o pomoc.
O co jde?
Navstivil jsem koncem brezna poprve svoji dceru v Indiie, kde uz zije 25 let. Okamzite po prijezdu me predala indicky modem s kterym jsem se napojil pres Wifi na internet. Ne vzdy to fungovalo. Asi po 14 dnech jsem dostal SMS od 02, ze uz mam jenom velmi maly obnos na konte. Za dalsi 2 dny me oznamili, ze stav je O,O3 Kc. Reagoval jsem okamzite mailem s dotazem co se stalo. Ani na opakujici mail jsem nedostal odpoved. Jsem na O2 pripojen pomoci platby, kdy musim 2x do roka zaplatit minimalne 200Kc. Na konte jsem mel ca.750 Kc. Po prijezdu domu jsem se chtel v prodejne O2 v Marianskych Laznich dozvedet co byla pricina vycisteni konta na nulu. Odpoved co jsem dostal jsem plne nepochopil. Smysl byl, ze u smart mobilu je moznost, ze kdyz se od pripojeni neodhlasim, ze me mimo EU muze operator bez meho svoleni na sit sam napojit. Vim, ze kdyz bych se chtel pripojit k internetu, musel bych poslat SMSku ve forme 999111 text: DBAP - to jsem samozrejme neudelal. A presto jsem byl aniz bych to vedel pripojen a tim jsem prisel o vse co jsem na konte mel. Opakuji, ze to pocituji jako naprosto podpasove jednani O2. Je to okradani zakaznika, vyuzitim najakych predpisu, ktere nejsou normalnimu uzivateli pristupny. Nevim jake teoreticke moznosti jsem mel se o tomto nebezpeci dozvedet.
Koncim s prosbou o pomoc, abych aspon na ceste kulance dostal cast penez zpet. Jako duchodce nemam penez nazbyt.

Dekuji vam za pomoc.


Produkt

platba za napojeni na internet, ktere jsem ani omylem neaktivoval . Cislo mobilu u O2 je 607705746


Požadované řešení

Vraceni aspon casti penez, ktere jsem mel na konte ( ca. 750Kc).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 13:14, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2018 13:51, před 7 lety

Dobrý den,

dle kontroly jste uplatnil reklamaci dne 20.4.2018, která nebyla uznána.

Je mi líto, ale dle kontroly došlo dne 13.3.2018 k připojení k datové síti, které bylo zpoplatněno dle platného Ceníku. O2 do nastavení telefonů nezasahuje, to je v kompetenci zákazníka, jak má telefon nastaven. Některé chytré telefony se mohou k datové síti připojit i bez vědomí zákazníka, např. z důvodu aktualizací.

Klíčovým slovem BAP je možné blokovat automatické připojení na území ČR, pro blokaci automatického připojení mimo EU je používá klíčové slovo BM, pro blokaci dat v EU pak BEU.

Je mi líto, ale Vašemu požadavku na vrácení kreditu nelze vyhovět, děkuji za pochopení.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2018 10:15, před 6 lety


Ivan Srdinko

Hodnocení:

Komentář: O2 jsou podvodnici, nebot nebylo znamo, ze tuto moznost maji. Presto vam dekuji. Preji jeste pekny den. Srdinko