Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako registrovaná kupující jsem dne 6.2.2014 objednala kosmetiku v ceně 446 Kč včetně poštovného. Na emailovou výzvu "Uhraďte prosím celou částku 446 Kč na účet: 2300138844/2010 pod variabilním symbolem: 134908
Ihned po připsání peněz na účet bude zásilka okamžitě expedována."
Jsem 6.2.2014 odeslala platbu. Zboží do dnešního dne nemám. Telefon uvedený v e-shopu je nedostupný a na emaily nikdo nereaguje.
Kosmetiku Eveline nakupuji již od roku 2010 a doposud jsem problémy neměla.
doručení objednaného zboží nebo vrácení peněz !
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva, je kupující povinný uhradit kupní cenua prodejce dodat zboží ve stanovené lhůtě. Pokud zboží prodejce nedodá ani v dodatečně poskytnuté lhůtě, může kupující od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz zpět.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.