Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23100Odstoupení od smlouvy Academic Singles-Helena Kopecká

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2018, před 7 lety

Helena Kopecká

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 21.4.2018 jsem uzavřela smlouvu se společností be2 S.a.r.l. týkající se zpoplatněných služeb webové stránky Academic Singles (Premium účet) na 3 měsíce (mylně jsem se domnívala, že půjde jen o 1 měsíc). Bohužel jsem ihned zjistila, jaké jsou praktiky společnosti.

Ke dni 22.4.2018 jsem od této smlouvy písemně odstoupila, odstoupení od smlouvy bylo zasláno emailem na adresu společnosti (nejprve bez přílohy, proto jsem email okamžitě znovu odeslala s platnou přílohou v PDF a s mým vlastnoručním podpisem), originál byl také zaslán poštou do Lucemburska. Nicméně zaslání v PDF podobě je platné, je zde můj podpis, proto požaduji zrušení Premium účtu ke dni 22.4.2018.

Odstoupení ke dni 22.4.2018 tedy bylo během 14 dní ode dne uzavření smlouvy, což je v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Požádala jsem také o vrácení peněz odeslaných dne 21.4.2018 - dle jejich všeobecných obchodních podmínek platí, že odstoupím-li od smlouvy během 14 dní, vrátí mi všechny platby, které obdrželi, neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jim bude doručeno sdělení o odstoupení od smlouvy.

Přišla mi automatická odpověď na email, že mi odpoví do 3 pracovních dní, ale bohužel podle reakcí na internetu mám obavy, že se tak nestane. Když jsem posílala druhý email, kde jsem přiložila odstoupení od smlouvy ještě v PDF podobě s mým podpisem, už mi neposlali ani tu automatickou odpověď. Zároveň mám obavy, že si z mého účtu strhnou další peníze, což jsem výslovně zrušila v mém odstoupení od smlouvy.

Prosím Vás tímto o pomoc a urychlení s vyřízením této záležitosti a zrušení mého Premium účtu.

Děkuji,
S pozdravem,
Helena Kopecká


Produkt

Academic Singles zpoplatněné služby Premium účet


Požadované řešení

Požaduji okamžité zrušení Premium členství ke dni 22.4.2018. Dále bych chtěla odpověď od společnosti, že došlo k okamžitému zrušení mého Premium účtu s uvedením informace, k jakému dni byl účet zrušen, a rovněž kdy budou vráceny odeslané peníze. Zároveň žádám, aby bylo jasně řečeno, že z mé platební karty nebudou strženy další peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 12:07, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2018 14:53, před 7 lety

ID: CAIAIA96


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2018 19:23, před 7 lety


Helena Kopecká

Dobrý den,

oddělení pohledávek Academic Singles mne nekontaktovalo, kontrolovala jsem email - včetně spamu a hromadných zpráv a žádnou zprávu zde skutečně nemám.

Prosím tedy o prověření,

Děkuji,
Helena Kopecká

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2018 08:23, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2018 12:17, před 7 lety

ID: CAIAIA96


Dobrý den.

Velice se Vám omlouváme - kontakt byl ze strany Zákaznického centra Academic singles, nikoliv Oddělení pohledávek,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.5.2018 14:51, před 7 lety


Helena Kopecká

Dobrý den,

tímto potvrzuji, že mne již společnost kontaktovala a bylo mi emailem sděleno zrušení mého Premium účtu a potvrzeno, že z mého účtu nebudou strhávány žádné platby. Zároveň mi již byla vrácena částka 149 Kč na můj účet. Tímto děkuji společnosti be2 za rychlou reakci.

Zároveň velmi děkuji dTestu, neboť věřím, že je to Vaše zásluha. Stížnost tímto uzavírám jako úspěšně vyřešenou.

S pozdravem,
Helena Kopecká

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.