Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#23109Alza - klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2018, před 7 lety

Radek Volák

Znění stížnosti

Dobrý den,

firma Alza a.s. nabízela při koupi produktu základní deska Gigabyte Aorus Z370 Gaming K3 získání klíče ke hře FarCry5 - po registraci tohoto produktu v Aorus klubu. Před koupí jsem se v diskuzi ptal pracovníků Alza a.s., zda i k této desce dostanu deklarovaný klíč, s odpovědí, že ANO. Uvedený produkt jsem tedy zakoupil a po zprovoznění nové desky jsem chtěl získat klíč ke hře, což nešlo. Bohužel jsem zjistil, od spol. 100mega, že na tuto desku nelze tento klíč získat. Alza měla klamavou reklamu. Kontaktoval jsem tedy spol. Alza se žádostí o pomoc. Odpovědí byl jen odkaz opět na nemožnou registraci zákl. desky v Aorus klubu. Opět jsem kontaktoval Alzu se žádostí o zaslání tohoto klíče na jejich náklady. Alza reklamu stáhla. Odpovědí jen bylo.... můžete odstoupit od smlouvy...


Produkt

Klíč ke hře jako bonus, po registraci ke stažení zdarma


Požadované řešení

Zaslání klíče ke stažení hry FarCry5 na nklady Alza a.s.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2018 08:09, před 7 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.