Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poprvé jsem dala reklamovat v Českých Budějovicích mobil kvůli vadě, kterou měl. Sám od sebe se vypínal a zase zapínal do loga Applu. První reklamace mi nebyla uznána a dali ho jen do továrního nastavení. Asi po měsíci jsem dala reklamovat mobil tentokrát ve Strakonicích. Tak po 100 dnech mi napsali SMS, že si mám vyzvednout mobil. Vyměnili mi baterii, displej a home butten. Ale po 2 dnech se zase začal vypínat a už nejde skoro zapnout. Můžou mi po 3 reklamaci už vrátit peníze?
Iphone 5S
Vrácení peněz po 3 reklamaci.
|
Tweet |
Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V této době je povinen rovněž informovat spotřebitele o vyřízení reklamace (má-li na spotřebitele kontaktní údaje). Pokud spotřebitele ve lhůtě 30 dnů neinformuje, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit - tzn. má nárok na vrácení kupní ceny. V případě, že prodávající nevyřídí reklamaci včas, dopouští se přestupku, za který může Česká obchodní inspekce udělit sankci. Formulář pro podání podnětu je k nalezení zde: https://www.coi.cz/podatelna/
V případě opakovaného výskytu vady může spotřebitel od smlouvy odstoupit při třetí reklamaci dle § 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Musí se však jednat o třetí uznanou reklamaci.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.