Společnost


DEREDES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23113Podvodné jednání, nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 7 lety

Marcela Charvátová

Znění stížnosti

Objednala jsem si jedlé foto, které jsem zaplatila dopředu. Po víc jak týdnu mi nic nepřišlo s odůvodněním, že jsem si nezvolila způsob dopravy (tato možnost mi v objednávce nabídnuta vůbec nebyla) a proto je foto zasláno Českou poštou jako firemní psaní. A je pravděpodobné, že jej pošta ztratila, ať se jdu zeptat tam. Samozřejmě mi bylo na poště sděleno, že se obyčejné psaní nedá nijak dohledat. Firma od té doby nekomunikuje, žádné z telefonních čísel neexistuje. Jednají pouze přes chat a email. Ale i tato konverzace utichla.


Produkt

Jedlé foto, požadovaná platba předem.


Požadované řešení

Prošetření, zákaz činnosti, zablokování domén. Případně i podání oznámení o trestné činnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2018 12:06, před 7 lety

V případě nákupu zboží spotřebitelem je předmět koupě odevzdán kupujícímu až v okamžiku, kdy mu zboží předá dopravce. Za zásilku je tedy až do tohoto okamžiku odpovědný prodávající. Zmíněné pravidlo stanoví § 2090 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud je tedy s přepravcem nějaký problém, měl by se spotřebitel obrátit na prodávajícího, který vůči němu za případné komplikace s přepravou odpovědný a také je s přepravní společností ve smluvním vztahu.

Co se týče odstoupení od smlouvy, zde má spotřebitel právo tento nárok využít kdykoliv od objednání zboží až do 14 dnů po jeho převzetí. Uvedené vyplývá z čl. 40 preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU o právech spotřebitelů. Z uvedené směrnice pak vychází naše právní úprava, v daném případě konkrétně § 1829 občanského zákoníku. Právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě je tedy nutné v tomto duchu vykládat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2018 15:19, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se věc podařilo vyřešit tak, že společnost zaslala novou zásilku. Na základě tohoto sdělení stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.