Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23114REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 7 lety

EVA DVOŘÁKOVÁ

Znění stížnosti

DOSTALA JSEM DO MOBILU ZPRÁVU ŽE V PÁTEK 20.4. MEZI 13-19 HOD. MI BUDE DORUČEN BALÍK DR2414026262U. BOHUŽEL BALÍK NEPŘIŠEL. JELIKOŽ SE JEDNALO O ROSTLINY OS STARKLA TAK JSEM V NEDĚLI ŠLA NA POŠTU JIHLAVA1 KDE MI BYLO SDĚLENO ŽE TAM BALÍK NENÍ ŽE JE V DEPU. TAK BY MĚ ZAJÍMALO KDE TEN BALÍK JE A JESTLI MI DNES 23.4. BUDE DORUČEN A KDO ZAPLATÍ REKLAMACI ROSTLIN POKUD BUDOU USCHLÉ. DĚKUJI ZA RYCLOU ODPOVĚD. DVOŘÁKOVÁ EVA U KOŽELUHŮ 17 JIHLAVA


Požadované řešení

RYCHLÉ DORUČENÍ BALÍKU JEŠTĚ DNES


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2018 12:01, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.

Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitel s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.

Pokud spotřebitelem zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebiteli odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.