Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
cca před 3.týdny mi telefonoval Váš pracovník s tím ,že jsem
vyplňovala nějaký Váš dotazník, při zpětné kontrole jsem zjistila, že to není pravda, ale neuložila jsem si jeho telefon tak jsem nemohla zásilku zrušit.13,4, jsem dostala od pošty zprávu, že mi zásilku budou doručovat mezi 13 - 19 hod. Jako idiot jsem angažovala
sestru / chodím o berlách / aby pošťákovi otevřela. Nepřijel neozval se .Minulý týden jsem volala několikrát na poštu a slíbili
doručení na čtvrtek. Nic nepřišlo. Po takovém cirkuse vše kompletně ruším a pošta Vám vrátí mnou nepřevzatou zásilku. Já si objednávám doručování pouze PPL nebo GEIS, InTime. Proto na nic nereflektuji a žádám o vyřazení y databáze.
Děkuji a přeji hezký den
S pozdravem
Jaromíra Novotná
viz výše
kompletní vyřazení z Vaší evidence
|
Tweet |
Co se týče odstoupení od smlouvy, zde má spotřebitel právo tento nárok využít kdykoliv od objednání zboží až do 14 dnů po jeho převzetí. Uvedené vyplývá z čl. 40 preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU o právech spotřebitelů. Z uvedené směrnice pak vychází naše právní úprava, v daném případě konkrétně § 1829 občanského zákoníku. Právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě je tedy nutné v tomto duchu vykládat.
Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží, pokud jej již převzala. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti odstoupení od smlouvy, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Výpověď či odstoupení od smlouvy je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den paní Novotná,
s tímto požadavkem bychom Vám pomohli na našem zákaznickém oddělení, které můžete kontaktovat telefonicky 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00 nebo emailem info.cz@helvetia-dm.com.
Mrzí nás, že máte takové problémy s doručením uvítacího balíčku přes českou poštu. Jakmile se nám balíček vrátí, bude na Vašem zákaznickém čísle 8846824 vše v pořádku.
Protokol o vymazání z databáze přikládáme v příloze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za výmaz z evidence a ukončení zasílání.