Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na voze jsem reklamoval chybějící tažné zařízení. Byl mi poslán výsledek reklamace:
"Kupující byl při koupi seznámen se stavem vozu a s tímto souhlasí. Předmětem reklamce není vada, za kterou prodávající odpovídá, a proto prodávající reklamaci zamítá. V daném případě se jedná o vadu zjevnou, tedy takovou, o které kupující v době uzavírání kupní smlouvy věděl nebo vědět musel."
Jelikož se zde jedná i se společnostmi, na které si lidé stěžují. Tak tedy drahý Auto Diskonte. Seznámení s technickým stavem vozu proběhlo tak, že mi váš zaměstnanec ukázal vůz, ten jsme si projeli. Nadále mi celou dobu tvrdil, že vůz je minimálně rok bez investic, samozřejmě se do toho nepočítá běžná provozní údržba jako oleje, filtry... Všude jste měli uvedeno, že vůz má tažné zařízení. Jelikož jsou systémy, kde se dá koule odejmout, nenapadlo mě kontrolovat, jestli je tam celý mechanizmus. Přeci jenom, věřil sem, že Vaši lidé vědí, co prodávají. Očividně ne, nebo záměrně lžou. Upřímně doufám že se jedná o první variantu. Bohužel, v předávacím protokolu je úplně něco jiného, než co vaši lidé říkají. A jak jsem ze všech zdejších případů pochopil, právě tento protokol je vaší ultimátní zbraní, proti nám, co jste nás napálili. Bohužel. V předávacím protokolu který jste Vy vydaly, Vy podepsali, je i to nešťastné chybějící tažné zařízení. Když se mi konečně dostaly do rukou i doklady od vozu, tak Vy jste nechali tažné zařízení vyškrtnout z velkého technického průkazu. Takže jste jednoznačně věděli, že na voze není a záměrně jste mi vůz prodali tak, že tam je.
Tímto bych se chtěl také obrátit na DTest o pomoc s řešením této situace a doporučením, zda se takové jednání nemá řešit přes ČOI a další úřady.
Celý reklamační proces proběhl tak, že sem dorazil na pobočku, po dlouhém čekání jsme sepsali protokol a bylo mi výslovně garantováno, že se mi z reklamačního oddělení ozvou. Manažeři nevypadají úplně dobře, když něco slíbí, a zaměstnanci na to s prominutím dlabou.
evidenční protokol o reklamaci: 384105
SPZ / RZ: 3AT3298
Nissan Almera
Nissan Almera 3AT3298; ev. č. reklamace: 384105
1) Necháte na vůz namontovat příslušné tažné zařízení v autorizovaném servisu Nissan a k dané montáži budou veškeré doklady a certifikáty.
2) Proplatíte provedenou montáž s veškerými výlohami s tím spojenými.
3) Odstoupení od kupní smlouvy. Protože jste mi prodali věc, která nesplňuje podmínky z kupní smlouvy.
Osobně preferuji poslední možnost. Už jen z přesvědčení, že společnost Auto Diskont nedokáže ani jednat v rámci vlastních pravidel.
|
Tweet |
Pokud zaměstnanci společnosti uvedli spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvy, mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Byl-li při prodeji vozidla užit nepravdivý údaj, jedná se o klamavé jednání, které patří mezi zakázané obchodní praktiky podle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážený pane Falto,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste byl o řešení i naší nabídce kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, Auto Diskont
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyžil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.