Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 21.2.18 mi byla doručena objednávka č. 2018000677. V objednávce bylo:
1) 4173/L 114-1 Šaty Numoco mátové a 2) šaty 166-1 Šaty Numoco MAXI šifónové šaty modrě, kod 4876/L.
Vracela jsem: šaty 166-1 Šaty Numoco MAXI šifónové šaty modrě, kod 4876/L (cena 999,-) spolu s jejich dobropisem pro vrácení, kde jsem žádala vrácení peněz. Balík jsem vracela
6.3.2018, podací lístek mám a zásilka byla dle České pošty doručena.
Do dnešního dne jsem však peníze neobdržela. Telefon mi nikdo nebere a na mé opakované e-maily na info@skvelesaty.cz nikdo neodpovídá.
Děkuji za brzké vyřízení.
Zamrazilová,
šaty 166-1 Šaty Numoco MAXI šifónové šaty modrě, kod 4876/L, cena 999,-
vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.