Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23123Nedodané zboží, špatná komunikace ve společnosti i se zákazníkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 7 lety

Lucie Ryšková

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží - zahradní nábytek. Jelikož jsem ale potřebovala změnit adresu, kontaktovala jsem společnost Avenberg, aby adresu změnily. Přišel mi potvrzovací e-mail o změně adresy, což pro mě bylo OK... Nicméně, zboží bylo stejně doručeno na špatnou adresu. Když jsem to začala řešit, byla jsem odbytá s tím, že zboží by mělo dorazit na správnou adresu (podotýkám, že další osoba z Avenbergu na objednávkách o změně adresy nevěděla a že ani nebyla v systému, což je tedy ZAJÍMAVÉ, když mi přišel potvrzovací e-mail?!)...Nic se tedy stále nedělo, proto jsem znovu kontaktovala - přepravní společnost Geis, kde mi bylo sděleno že zboží bylo doručeno zpět odesílateli - Avenberg, když jsem ale do společnosti zavolala, že mají vrácenou zásilku, nikdo o ničem nevěděl, a tvrdili, že to má určitě znovu u sebe Geis, přitom mi přepravní společnost Geis zaslala e-mailem "předávací protokol", kde bylo zboží přebíráno osobou od společnosti CATINI EUROPE s.r.o., což je tedy provozovna Avenbergu...
Tímpádem nevím, jak je možné, že když jsem mluvila s paní na objednávkách z Avenbergu, že absolutně nevěděla, kde je to zboží a kde a kdo vydává a přebírá zpět zboží ze skladu?!...
Já jako zákazník, jsem svoje zboží nedostala, nedozvěděla jsem se, kde skončilo, protože byť jedna nebo druhá společnost "házeli" chybu každá na druhou a zboží se asi jen tak VYPAŘILO?!
Musela jsem udělat novou Objednávku a zboží přijde nejspíše 2x, pokud vůbec přijde, jedno přeberu a druhé pošlu zpět, práce navíc, čas to stojí, nervy to stojí a stejně se člověk nic nedozví a ani to, kde se vlastně stala CHYBA?!...
Je pro vás asi velice jednoduché smést to jen tak ze stolu a pak povědět "udělejte si novou objednávku"...


Požadované řešení

Reakce od vás by měla vypadat tak, že budete schopni problém řešit, věnovat se zákazníkovi a uděláte pro to maximum, aby byl s vašimi službami a zbožím spokojen, a ne si ho přehazovat jak horký brambor, a ne že když nastane problém, nikdo o ničem neví a raději řeknete udělejte si novou objednávku...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 10:51, před 7 lety

Místo plnění (tzn. dodací adresa) se sjednává typicky při uzavření smlouvy, a stává se tím platnou součástí smlouvy. Smluvní strany si mohou ujednat možnost pozdějších změn smlouvy. V daném případě umožňuje prodávající spotřebiteli pozdější změnu místa plnění.

Změní-li místo plnění spotřebitel a prodávající změnu místa plnění potvrdí, dojde ke změně smlouvy a prodávající má povinnost dodat zboží do nově sjednaného místa plnění. Neučiní-li to ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Při koupi zboží na dálku (např. přes internet, objednáním z katalogu, nebo telefonicky) má navíc spotřebitel možnost odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů po převzetí zboží dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.