Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.12.2017 jsem zakoupila ve Vaší prodejně v Chomutově boty.
2220760920051/JENNY FAIRY WSHD288-5
Tyto boty jsem dne27.03.2018 na prodejně reklamovala.Reklamace byla uznána- VADA JE NEOPRAVITELNÁ- s tím,že si mám vybrat v průběhu 3 měsíců jiné zboží.JINÉ ZBOŽÍ NECHCI!!! Žádám proto o odstoupení od smlouvy a vrácení hotovosti 664,00Kč.VAŠEMU ZBOŽÍ JIŽ NEVĚŘÍM !!!
Marschová Dana
2220760920051/Jenny fairy WSHD288-5
Navrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové totožné věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Pokud by však nebyla možná oprava věci ani její výměna za novou, pak je možné požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené částky za obuv.
V žádném případě nemůže prodávající spotřebitele nutit, aby místo výše uvedených nároků přistoupil na výměnu za jiné zboží v dané hodnotě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Spotřebitelka nám sdělila, že nakonec došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.