Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23125Zrušení jakéhokoliv vztahu s touto společností a navrácení peněz a zákaz používat osobní údaje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 7 lety

Marie Bocková

Znění stížnosti

Žádám tímto o pomoc. Dne 12.2.2018 jsem zkušebně na 1 měsíc zaplatila službu na seznamce be2 s tím, že jsem se zaregistrovala a dále nic se z mé strany nedělo. Dne 12.3. 018 mi tato společnost z mého účtu strhla finanční částku 2.247,- Kč prostřednictvím mé platební karty, kterou jsem nikdy nikomu neposkytla - napsané nákup služby. Okamžitě jsem toto reklamovala u své banky Fio a také jsem zrušila internetové bankovnictví. Dne 12.4.2018 mi tato společnost začala vyhrožovat, že jsem si zablokovala přístup na internetové bankovnictví a že jim dlužím již 2500 Kč. Mezitím jsem jim poslal výpověď, tak jak píši na internetových stránkách asi již po čtvrté (4 x), ale žádná odpověď nepřichází. Nadále mi vyhrožují exekutorskými úřady apod. Ze strany této společnosti jsem nikdy nebyla předem upozorněna jak chci službu využívat, na jaké období si předem zaplatit,tak, jak to mají ve všeobecných podmínkách. Pořád mi hovoří o automatickém prodloužení Prémiového členství. Vlastně nevím za co mi vzali 2.247,- Kč, za jaké období to je a navíc mi zablokovali přístup, abych se v nastavení zrušila. Dále požadují úhradu dalšího období dopředu a to dne 12.4.2018 a já nevím za co ?Pokud stržená částka 2.247 Kč ze dne 12.3.2018 je předem zaplacené období na 3 měsíce jak píši, tak nevím proč bych měla dne 12.4.2018 zase tuto samou částku platit ? prosím tímto o pomoc, jelikož s touto firmou se nedá domluvit.
Děkuji moc za sdělení, jakoukoliv nápovědu či pomoc z Vaší strany.


Požadované řešení

Potvrzení výpovědi, zákaz s nakládáním mých osobních údajů a vrácení částky 2.247,- Kč na můj účet a přestat vyhrožovat exekutorskými úřady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 11:54, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2018 15:43, před 7 lety

ID: I624PC24


Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 12/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Z Vaší strany byl dne 16.03.2018 učiněn Chargeback, tj. členský poplatek za období 12/03/2018 - 12/06/2018 byl stažen zpět na Váš účet v důsledku čeho je vůči Vám v současnosti evidovaný dlužný poplatek za členství v uvedeném období,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2018 17:03, před 7 lety


Marie Bocková

Vážená společnosti, ano dne 12.3.2018 jste mi vzali sami bez mého souhlasu částku 2.247,- Kč a nic zpět nebylo vráceno či vloženo zpět na můj účet. Kde ty peníze tedy jsou, když je nemám já ani Vy ? Pokud jste takhle učinili a tvrdíte, že tato částka byla na pokrytí služby od 12.3.2018 do 12.6.2018, proč jste mne zablokobali již 12.4.2018: Peníze jste si vzali, nic jste mi nevrátili zpět na účet a tak jsem samapúo reklamaci v bance dne 16.3.2018 zrušila internetové bankovnictví a také Vámi zneužitou moji platební kartu. Co se týše výpovědi, tu jsem Vám poslílala několikrát, a teprve dnes jste mi na e-mail poslali potvrzení, že mé Prémiového členství je vypovězeno prolongací.

citace Vaší společnosti:
"Odstoupení od smlouvy je dle Všeobecných obchodních podmínek a platné české legislativy možné uplatnit pouze do 14-ti dní od data jejího uzavření, které bylo k datu: 12.02.2018, odstoupení od smlouvy již tedy není nárokovatelné.

Vaše Prémiové členství bylo obnoveno automaticky a to dle všeobecných obchodních podmínek Vašeho předplatného.

Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo jej třeba vypovědět v stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období, které je automaticky obnovováno.

Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství.

Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.

Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).

Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.


S pozdravem,

Jana Hájková "

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2018 18:13, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2018 15:12, před 7 lety

ID: I624PC24


Dobrý den.

Přístup k hrazenému účtu Vám byl ke dni 12.04.2018 zablokovaný v důsledku skutečnosti, že platba za hrazené služby byla stažená zpět na Váš účet.

V zájmu získání více informací o platbě, kterou jste u své banky vyžádala stáhnout zpět na svůj účet a která tak také učinila, kontaktujte prosím přímo svou banku (=> banka v současnosti částku blokuje),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2018 08:41, před 7 lety


Marie Bocková

Dobrý den, je pravdou, že jste mi bez mého odsouhlašení zneužili platební kartu a vzali si sami PENÍZEe(2.247,- Kč) z mého účtu. Tyto peníze do dnešní doby nemám zpět na účtě a měla jsem za to, že je máte Vy a nechápala jsem proč mne upomínáte a proč pořád po mne chcete něco, co jste si sami vzali do 12.6.2018. Dne 14.3.2018 jsem byla v bance reklamovat tuto neoprávněnou transakci a banka mi řekla bohužel, ať si zruším internetové bankovnictví a řeším to přímo s Vámi a platební kartu jsme zrušili. Nic víc mi nesdělili ani při druhém jednání. Včera jsem zvovu psala bance, která to vše znovu prozkoumala a sdělila, že peníze jsou zadrženy u nich. Tedy nemám je ani já ani Vy. Není to ani moje ani Vaše chyba. Zneužití mé platební karty si taktéž všimla i společnost - systém- PayPal Support Inc, který mi sdělili, že jejich technická podpora a zákaznické oddělení zaregistrovalo na nedávno podezřelých aktivit na mojem účtu a jsem zablokovaná.

VZHLEDEM KE SKUTEČNOSTI, že jsem si dne 12.2.2018 zaplatila službu za 149,-Kč na zkoušku jednoho měsíce, kterou jste mi v průběhu měsíční lhůty vůbec neposkytly, nic jste mi neposlaly jak píšete v podmínkách, žádnou nabídku protějšku ani žáden vyhodnocený test, ani jste mne dopředu neinformovaly dopředu o tom, zda chci nadále pokračovat v placené službě s nabídkou za kolik a jak dlouho, tak jak to máte ve Všeobecných podmínkách bodě 1), a já jsem reagovala ihned do 4 dnů po ukončení zaplacení měsíční zkušební doby tím, že jsem Vám znemožnila samovolnou úhradu dalšího období, čímž jsem dala najevo, že nehodlám dále pokračovat ve vztahu a vy jste mi napsali, že prolongaví nastala výpověď z Vaší strany, a zablokovali mi inned přístup, mám za to, že vzájemné vztahy jsou ukončeny a navzájem jsme vypořádáni.

Jelikož Vaše chování by se dalo v českém právním systému klasifikovat jako trestní čin, zneužití platebních informací, krádež a pod.,budu zvažovat podání trestního oznámení orgánům činným v trestních věcech. Ponechám si však lhůtu pro Vaše uvážení, zda nadále budete vyhrožovat exekucí, když nemáte ode mne ani podepsanou smlouvu se sjednanými podmínkami a nebo mi potvrdíte skutečnost, že vztah je ukončen a vzájemně jsme vypořádáni.

Dále Vás chci tímto informovat, že jsem se obrátila na eurospotřebitele, a jiné instituce, kteří prověří Vaše služby a chování na EU trhu a mne budou zastupovat v případném sporu s Vámi.

S pozdravem

Marie Bocková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2018 14:23, před 7 lety

ID: I624PC24


Dobrý den.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.Singles50.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu (viz prosím také komentář z 25.4.2018).

V rámci Vašeho Prémiového profilu Vám bylo doporučeno celkem 325 partnerů.

Přístup k hrazenému účtu Vám byl ke dni 12.04.2018 zablokovaný v důsledku skutečnosti, že platba za hrazené služby byla stažená zpět na Váš účet.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2018 16:05, před 7 lety


Marie Bocková

Vážená společnosti, vzhledem ke skutečnosti, že jste se mnou nesjednali žádné podmínky služby na jak dlouho a za kolik, nevyzvali jste mne tímto předem e-mailem jak máte uvedeno v bodě 1) Vašich Všeobecných podmínek, pouze jsem na dobu jednoho měsíce zkusila Vaši službu, kterou jsem si předem zaplatila a dne 16.3.2018, tj do 4 dnů od ukončení měsíčního zkušebního období jsem svým postojem "Chargeback" Vám dala najevo, že nehodlám v prolongaci vztahu pokračovat, což jsem splnila podmínky pro ukončení vztahu, dle Vašich podmínek do 4 dnů a vy jste mi vypovězení prolongace potvrdili, mám za to, že vůči sobě si nic nedlužíme (ikdyž částku 2.247,- Kč do dnešní doby nenám zpět na účtě).

Dále mám za to, že ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dále Vzhledem ke skutečnosti, že jste mi nezaslal potvrzení o prolongaci smluvního vztahu již dříve tj, ke dni 16.3.2018 tj, opětovně jsem Vás několikrát k tomu vyzývala a zasílala jsem Vám výpověď dne 12.4. a 16.4.2018. - jako double.

Opětovně zdůrazňuji, že mám za to, že Vám již nic nedlužím a vše je vzájemně vypořádáno. Jasně o tom vypovídají dvě zkutečnosti. 1), že dne 16.3.2018 byl učiněný z mé strany Chargeback - záporný postoj k automatické prolongaci vztahu, což je jeden z důvodu výpovědi dle vašich podmínek, 2) - Vaše potvrzení, že automatická prolongace smluvního vztahu byla vypovězena z Vaší strany.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2018 11:44, před 7 lety

ID: I624PC24


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že neoprávněné stažení poplatku zpět na vlastní účet (4 týdny po realizaci prodloužení hrazeného členství) nelze považovat za adekvátní způsob Výpovědi členství; natož členství, které je již měsíc platné.

Na ostatní informace, uvedené v rámci posledního komentáře ze dne 02.05.2018 - ze strany uživatelky - jsme opakovaně reagovali v rámci stránky dTest a/ anebo prostřednictvím Oddělení pohledávek Singles50,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.5.2018 08:03, před 7 lety


Marie Bocková

Vážená společnosti, vemte v úvahu, že mezi mnou a Vámi je sprostřetkovatel finančních transakcí, a to je banka. Já osobně mám doklady o reklamaci neoprávněné platby s datem 15.3.2018. Pokud banka provedla samovolně stažení až po měsíci není v mé moci to ovlivnit. Považovala bych za čestnější jednání z Vaší strany, kdyby jste mi dne 12.3.2018 napsali na emil výzvu, že moje smlouva se prolongací prodloužila a já ať si vyberu za jaké období chci službu dál využívat. (3,6,12) s vedením částky za kolik. Sama bych na to reagovala a peníze Vám poslala převodem nebo elektronicky. Něco jiného je však, když bez mého souhlasu při prolongací smlouvy, což je jedna věc, zneužijete platební portál a odcizíte mi finační částku z mého účtu, což je druhá věc a nemá nic s prolongací společného. Toto se klasifikuje úplně jinak ! Finanční krádež! Zneužití. Pošlete mi prosím můj podpis, že jsem Vám k tomu dala nějaké oprávnění, že mi můžete zneužit moji platební kartu.

A dále prosím mi zdůvodbněte, když podle Vás částka 2.247 Kč měla být úhrada za úobdobí 12.3.2018 do 12.6.2018 a vy jste mne zablokobali na portálu 12.4.2018, proč po mne chcete neadekvátní část za celé tříměsíční období ? Maximálně za jeden měsíc!!! tj. 749,- Kč

Marie Bocková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2018 12:47, před 7 lety

ID: I624PC24


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že banka neoprávněné stažení částky nezrealizovala samovolně, ale na základě Vaší osobní žádosti, přičemž Vás - dle standardních postupů - informovala, že tak může učinit do 30 dnů.

V případě objednávek prostřednictvím internetu není podpis smluvních stran legislativně vyžadován.

Platba za 3-měsíční Prémiové členství je požadovaná v důsledku skutečnosti, že CELÁ tato částka byla stažena zpět na Váš účet.

Na ostatní informace, uvedené v rámci posledního komentáře ze dne 03.05.2018 - ze strany uživatelky - jsme opakovaně reagovali v rámci stránky dTest a/ anebo prostřednictvím Oddělení pohledávek Singles50,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 17:49, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2018 10:25, před 7 lety


Marie Bocková

Finanční prostředky, které banka vzala zpět z Vašeho účtu, dodnes nemám na svém účtu, a vyjednávám s bankou. U banky jsem podala reklamaci 12.3.2018, avšak jejich odpověď zněla, bohužel, musím si to vyřídit s Vámi sama. Neinformovala mne o tom, že prostředky ztáhla zpět, ani mi tyto nepřipsaly zpět na účet. Doporučují mi podat protest. Tak to činím a čekám na výsledek. Nabývám podezření, že ze strany banky není něco v pořádku. Pokud jsem povinna zaplatit, učiním tak, nejpozději do konce června 2018. Zatím žádám o sečkání, jak se k tomu postaví banka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:49, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.