Společnost


Česká kancelář pojistitelů

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2313Neoprávněná výzva k úhradě zákonného přispěvku nepojištěných

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 11 lety

MUDr. Bohuslav Škubal, CSc.

Znění stížnosti

Dne 15.2.2014 jsem čistě náhodou našel ve schránce doporučený dopis pro mého, již jeden rok zsenulého bratra, od České kanceláře pojistitelů s výzvou k úhradě 7330,-Kč. Pokusil jsem se vyřešit problém na kontaktním telefonu 221772773 bezúspěšně.Využil jsem další možnost na www.bezpojištění.cz/výzva.
Je přnejmenším neetické vymáhat peníze od zesnulé osoby.Z formy výzvy napěchované paragrafy se Vám udělá jen vevolno. Nejhorší je to, že trestuhodný postup České kanceláře pojistitelů je v našm státě beztrestný.
Výzvu pro mého zesnulého bratra jsem mohl hodit do koše. Protože jsem slušný člověk, tuto výzvu řeším. Automobil jsem zdědil, převedl jsem jej na jiného majitele, SPZ pokud vím jsou v depozitu.Pojištění jsem zrušil. Na vše mán doklady.


Požadované řešení

omluva české kanceláře pojistitelů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 09:46, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme zaslat ČKP kopii úmrtního listu jako důkaz, že jste byl vlastníkem automobilu spolu s kopií kupní smlouvy. V případě, že nový majitel neplní své závazky a data u ČKP nejsou v pořádku, je třeba situaci objasnit a doložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 12:42, před 10 lety

Společnost Česká kancelář pojistitelů byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2015 12:51, před 10 lety


MUDr. Bohuslav Škubal, CSc.

požadoval jsem jen maličkost, to je omluva. Když se Společnost Česká kancelář pojistitelů nehodlá za soje pochybení ani omluvit, musím konstatovat, že je to banda gaunerů.
Přeji krásný den
MUDr. Bohuslav Škubal, CSc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.