Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23131Info o zásilce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 7 lety

Stanislav Vokoun

Znění stížnosti

Dobrý den. Od České pošty jsem dostal sms zprávu že mi bude doručován balík 24.2. 2018. Protože ten den budu celý den v práci využil jsem možnost změnit termín doručení na následující den. Jako mnoho dalších co jsem si přečetl jsem se dostal po zadání www.zdocp.cz na stránky VašeStížnosti.cz. Tady není možné nic měnit jen číst nekonečnou řadu stížností na ČP. Začal jsem tedy odklikávat ve vyhledávači odkazy na zdop.cz. Proklikal jsem se tedy nějak trpělivě na Balík do ruky a až zde se dostal na změnu doručení. Jestli mohu doporučit zvolte rovnou ČESKÁ POŠTA - UŽITEČNÉ NÁSTROJE -ZMĚNA DORUČENÍ ONLINE. JE TO NEJRYCHLEJŠÍ ZPŮSOB. České poště bych doporučil asi změnu na svých stránkách s odkazy. Peníze na počítačového odborníka, který by odstranil problém by snad mohli najít. Snad někomu bude tato rada platná


Produkt

Změna doručení


Požadované řešení

Opravit chybu na stránkách ČP.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2018 10:06, před 7 lety

Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.